School

Hoe gaat het momenteel wat school betreft?

De afgelopen weken waren weer erg gevuld met schoolwerk. Ik moest twee portfolio’s maken, waarvan ik de laatste hopelijk vandaag in kan leveren. Ik had een toets deze week, die denk ik wel goed ging. Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk nooit. En ik moest de laatste audio afmaken. De afgelopen 4 weken (met een kerstvakantie er tussendoor, heb ik 3 video’s gemaakt en 2 audio’s. Heel veel werk en ik ben blij dat het nu allemaal achter de rug is.

Aankomend semester (het komende halfjaar) is het buitenland blok. Ik moet in mei dan ook een week weg naar het buitenland om daar een opdracht te vervullen. In een groepje van 3 kies je een land uit waar je naar toe wil. Ik wil naar Engeland, maar je beslist in je groepje. Dus denk niet dat dat zal gebeuren. Maar we zullen zien.

Verder zal ik vast nog wel weer tentamens krijgen en portfolio’s die ik moet maken. Maar gelukkig GEEN praktijkweken meer! Ben zo blij dat het er dit jaar maar 2 waren. Vond het eerst wel weer genoeg. Ik heb de komende 2 weken dan ook even volledig vrij. Ik heb geen herkansingen en heb alles afgerond (op dat ene portfolio na die vanavond ingeleverd moet worden. Ik kan dus 2 weken lekker niksen. En ik vind dat heel gek, want dat heb ik in tijden niet gekend. Ik ga dus lekker veel gamen en series kijken.

Cijfers zijn op dit moment nog niet bekend.

Liefs, Deem ❤

Volg mij ook op FacebookTwitter en Instagram (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

Bron photo: Pexels

14 thoughts on “Hoe gaat het momenteel wat school betreft?

Een reactie plaatsen