Netflix

My Netflix Tips #11

Hey Creabea’s,

Ik ben sinds ik Netflix heb, non stop series aan het kijken. Ik ga per maand een aantal tips delen voor series waar ik op dat moment naar kijk. Ik ga 5 per keer delen en hopelijk zit er ook iets voor jou tussen 🙂

1. You

Link afbeelding

Een charmante baas van een boekwinkel is geobsedeerd door een opkomend schrijfster en neemt wel heel extreme stappen om haar aandacht te trekken.

2. The Paper/Novine

Link afbeelding

Een bouwmagnaat neemt een noodlijdende krant over en probeert zijn redactionele invloed te gebruiken om macht te vergaren en persoonlijk gewin.

3. Luther

Link afbeelding

Een toegewijde rechercheur probeert zijn privéleven op de rails te houden terwijl hij moet omgaan met de psychologische factoren die misdaden met zich meebrengen.

4. Gran Hotel

Link afbeelding

Een jonge man wil de mysterieuze verdwijning van zijn zus oplossen en infiltreert in een hotel als piccolo om de zaak te onderzoeken.

5. Sense8

Link afbeelding

In deze meeslepende serie van de makers van The Matrix en Babylon 5 ervaren acht personen via telepathie elkaars leven.

Kijk jij deze series al? Zo niet, welke spreekt jou aan?

Liefs, Demi ❤

Volg mij ook op FacebookTwitter en Instagram (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

16 thoughts on “My Netflix Tips #11

Een reactie plaatsen