Films/movies

Horrorfilms voor Halloween

Hey Creabea’s,

Ik ben dol op Halloween, en al helemaal op horrorfilms! En wat hoort er nu echt bij Halloween wat met geen mogelijkheid mag ontbreken? Juist ja, Halloween films! Ik zet hieronder een paar filmtitels op een rijtje zodat jij een onvergetelijke griezelavond zult beleven!

  • The Nun
  • Slenderman
  • Van Helsing
  • Hereditary
  • It
  • Carrie

Hand Full of Blood

  • Halloween
  • Truth Or Dare
  • The Conjuring
  • The Conjuring 2
  • Annabelle
  • Saw

break in, brutal, burglar

  • The Witch
  • Coraline
  • Don’t Breathe
  • Veronica
  • Sinister
  • Hell Fest

black-and-white, blood, creepy

  • The Cabin In The Woods
  • It Comes At Night
  • The Ring
  • It Follows
  • The Shining

Shallow of People Inside Room With Fireplace and Armchair Painting

  • Scream
  • The Sixth Sense
  • Insidious
  • The Babadook
  • Paranormal Activity
  • The Exorcist

Houd jij ook van horrorfilms? Welke film ontbreekt in dit rijtje die er echt tussen hoort?

Liefs, Demi ❤

Volg mij ook op Facebook, Twitter en Instagram (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

16 thoughts on “Horrorfilms voor Halloween

  1. Heel eerlijk heb ik nog nooit horor gekeken. Wat is dan een goed film om mee te beginnen en wat is de minst enge film?

    Liked by 1 person

    1. Goede vraag! Ik denk dat met een film van Tim Burton een hele goeie is, maar ik weet niet in hoeverre je tegen bloed kan bijvoorbeeld? Anders is Slenderman best wel een oké begin! Er komt geen bloed in voor, maar er zijn wel jumpscares, al dan niet heel eng! Liefs

      Like

Een reactie plaatsen