Favourite

Favoriet van de maand #19

In deze rubriek, zet ik iedere maand een artiest centraal. Omdat ik super veel van muziek houdt, ontdek ik veel artiesten. Ik deel iedere keer 5 liedjes die ik van diegene super leuk vindt 🙂 En meestal zijn het echt mijn favoriete artiesten🙂

Deze maand: Alan Walker

Alan Olav Walker is een Noors-Britse producer van housemuziek.

Alan werd geboren in het Verenigd Koninkrijk als zoon van een Britse vader en een Noorse moeder. Op 2-jarige leeftijd verhuisde Alan naar Bergen, Noorwegen. Alan tekende in 2015 een contract bij Sony Music Entertainment Zweden. Zijn eerste single bij het label werd “Faded”, de vocale versie van de hit Fade die hij zelf had geschreven en geproduceerd.

Hij heeft nog geen album, maar hij heeft al wel 4 hits op zijn naam staan. Faded staat met stipt op nummer 1, gevolgd door Alone, Sing Me To Sleep en zijn nieuwste hit: Tired.

Dit is mijn top 5 van zijn leukste nummers 🙂

1. Faded

2. Tired ft Gavin James

3. Alone

4. Sing Me To Sleep

5. Heroes ft Marshmello

Wat vind je van hem? Ken je hem?

Liefs, Demi ❤

14 thoughts on “Favoriet van de maand #19

Een reactie plaatsen