Challenge

30 Day Blog Challenge #30

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 30 van deze leuke blog challenge, die tevens de laatste is ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Favoriete kinderboek

Ik was vroeger heel erg fan van kinderboeken als kind zijnde, heel toevallig eigenlijk, haha. Ik was een grote fan van De Olijke Tweeling, Floortje en meer van die jeugdige kinderboeken. Oh, en die boeken waarin er altijd spannende dingen gebeurden, met ‘het geheim van’ geloof ik. Maar ik weet van deze boeken de titels niet meer, aangezien het echt al jaren geleden is dat ik dat las, ik denk wel 10 jaar geleden.

Dankzij het boek ‘Dat Heb Ik Weer’, van Carry Slee, ben ik begonnen met schrijven en bloggen. Nu noem ik dat geen kinderboek, maar meer een jeugdboek. Dus dat boek is wel echt een grote favoriet van me. Maar ook Hoe Overleef Ik en de andere boeken van Carry Slee zijn echt mijn favorieten wat betreft jeugdboeken.

Voor volwassen boeken ben ik echt dol op De Selectie serie, de Confessions Of A Shopaholic serie, de boeken van Jill Mansell en boeken als ’13 Enveloppen en 1 Rugzak’ en ‘De Laatste Envelop.’ Maar ook ‘Tamar’ gelezen voor een boekpresentatie, is een mooi boek. Ik vind eigenlijk heel veel boeken wel leuk, vooral romans en komedies. Maar ook fantasy en fictieverhalen vind ik geweldig, vooral thrillers.

Heb jij een favoriet boek? En ook een favoriet uit je jeugd?

Liefs, Demi ❤

22 gedachten over “30 Day Blog Challenge #30

  1. Pipi Langkous en Paulus de Boskabouter vond ik leuk. Ik vond algauw de kinderboeken niet leuk meer. Ondanks dat ik wel graag wilde lezen. Dik Trom en Swiebertje. Maar ik zocht meestal naar het boek wat ik niet kon vinden.

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk die ’30 Day Blog Challenge’, misschien dat ik die ook wel eens ga doen 😉 Ik heb de ‘Hoe overleef ik’- boeken van Francine Oomen echt verslonden bij ’t leven. Kon me zo goed verplaatsen in Rosa.
    Keep up the good work Demi, x

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

