Interview

Interview #52 Kimberley

Vandaag het tweeënvijftigste interview, met een super geweldige blogster: Kimberley! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, creatieve en spontane blogger 🙂

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Hey! Mijn naam is Kimberley Leys en ik ben bijna 29 (oei, oei, bijna tram 3 :p). Ik woon in Gent (België) samen met mijn vriend Wim en 5 huisdiertjes (2 chihuahua’s, 2 valkparkieten en een hamstertje).

Ik werk al 10 jaar fulltime als huishoudhulp en doe dit enorm graag! Mijn klantjes zijn net een 2de familie.

Ik heb redelijk wat hobbies zoals fotografie, modelbouw (Gundam) die ik samen met mijn vriend uitoefen, en natuurlijk mijn blog en alles wat met make-up te maken heeft.

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Mijn blog begon eigenlijk spontaan. Ik keek vroeger veel naar Mascha van Beautygloss die toen ook nog maar blogde (zo lang al!). Ik vond het tof hoe ze die filmpjes maakte en hoe ik eruit leerde.

Natuurlijk was het leuk om dingen te ontdekken waar ik nog nooit van had gezien of gehoord en de bezoekjes aan de lokale Kruidvat waren een feit. Na een aantal jaren filmpjes kijken besloot ik dat ik ook zoiets wou doen, maar omdat ik te verlegen was om op beeld te komen, ben ik een blog begonnen (beautyandbids.blogspot.be), na enkele jaren vast bloggen en na 600 volgers verder op Bloglovin’, besloot ik de stap te zetten naar een eigen website, die ik nu al iets meer dan een jaar heb, en ik ben er nog steeds reuzeblij mee!

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Mijn blognaam, beautyandbirds, is een samenvoeging van 2 dingen waar ik enorm blij van wordt. Beauty (make-up, enz…) en Birds, vogels dus. Alles wat met vogels te zien heeft, ben ik gek op. Deze liefde deelde ik met mijn opa, die jammer genoeg al enkele jaren geleden is overleden. Vogels doen mij aan hem denken, en ik zou later misschien nog een vogel tattoo willen laten plaatsen ter nagedachtenis aan hem.

  1. Waar schrijf je zoal over?

Op mijn site kan je voornamelijk reviews van make-up producten en verzorging vinden. Ook schrijf ik opgemaakt artikelen, recepten, enz… maar daar zou ik meer over moeten beginnen te schrijven.

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

De reacties van de mensen op mijn artikels, zo weet ik of ze er iets aan gehad hebben. Het is altijd leuk om te lezen wanneer mensen het product al dan niet goed vinden en of ze dezelfde mening delen. Soms gaan mensen ook een product aanschaffen omdat ze mijn review hebben gelezen, en om achteraf te horen dat ze er blij mee zijn, doet wel goed.

Ook heb ik door het bloggen lieve meiden leren kennen waar ik regelmatig mee praat. En ook leer je nieuwe merken en bedrijven kennen.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Ik blog louter als hobby, maar ik heb al een aantal pakjes mogen ontvangen om te reviewen! Zo leuk! Het gaat mij niet zozeer om het krijgen, maar het is toch een bevestiging dat je goed bezig bent, en andere leuk vinden wat je doet.

  1. Wat hoop je nog te bereiken?

Meer volgers krijgen, verder samenwerken en verder mensen inspireren om ook een blog te beginnen. Ook wil ik graag starten met een YouTube kanaal, maar de technische kant zoals bewerken van filmpjes en de verlegenheid houden mij tegen.

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Wees altijd jezelf en doe wat je graag doet, niet wat anderen vertellen wat je moet doen of iemand zijn wie je helemaal niet bent. Doe alles met passie en laat je niet wijsmaken dat je iets niet kan! Bewijs hen het tegendeel! Stay gorgeous en hopelijk tot horens!

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Liefs, Demi ❤

18 thoughts on “Interview #52 Kimberley

Een reactie plaatsen