Memories

I’m so happy!

Hey Creabea’s,

Ik ben heel erg blij de laatste tijd, aangezien er vele leuke dingen zijn gebeurd. Zo is het mij gelukt om op 7 oktober kaartjes te kopen voor een concert. Ik ga naar Walking on Cars! Ik ben een grote fan van hun muziek en kan niet wachten naar hun concert te gaan! 😀

Gisteren kreeg ik eindelijk het album van Nathan Sykes, gesigneerd en wel. Hij had de release datum een weekje uitgesteld, maar daar is hij dan eindelijk. Ik heb hem al helemaal grijs gedraaid, want ik geniet zo van zijn stem. Ik was echt dolblij toen ik hem eindelijk in mijn handen had, en dankjewel S, want zonder jouw lieve ouders had ik hem niet kunnen kopen. Ik ben je dankbaar ❤

En ik kreeg ook nog 2 merchandise artikelen van hem in mijn handen, ook mede mogelijk gemaakt door de lieve S! Een pullover in black met zijn naam voluit geschreven voorop, en een kalender. Ik ben helemaal happy en kan nu echt showen dat ik fan ben, en dat hij mijn idool is ♡

Ik heb van 15 tot 23 oktober vakantie gehad. Hierin ben ik met 2 goede vriendinnen van me en een blogger naar Hellendoorn geweest. Ze werkt daar en we mochten er gratis heen. Het was een heel leuk dagje. Ook ben ik in de vakantie naar de Fright Nights geweest en heb ik intens genoten van de dag.

Op stage gaat het gelukkig heel goed. Ik heb een gesprek gehad en ze zijn heel tevreden met mij. Ik werk goed, ik werk vlot en ik ben verantwoordelijk. Ik heb een positieve verandering gemaakt en dat vonden ze fijn om te zijn, vooral mijn stage docent. Natuurlijk waren er nog wel kleine kritiekpuntjes, maar daar ga ik aan werken. Hoewel het al heel erg verbeterd is aangezien ik laatst 3 keer een compliment kreeg in 1 week. Mijn idee werd gekozen voor de open dag en mijn slogan ook, plus ik ben hoofd coördinator, ik heb een goed artikel geschreven en een goede flyer en ik lever goede plannen.

En ik heb laatst mijn eerste halter gekocht om thuis te kunnen sporten. Ik wil graag ook thuis kunnen sporten als ik een keer later thuis ben en geen zin meer heb om nog naar de sportschool te gaan. Hij is helaas vrij licht, maar het was de zwaarste die er op voorraad was. Maar iets is beter dan niets 😉

Ik heb al leuke cadeautjes gescoord voor mijn familie en ben ze al aan het inpakken, versieren en gedichten aan het schrijven. Ik geniet altijd enorm van het maken van surprises, ik kan er mijn creativiteit volledig in kwijt.

Alleen maar happy dingen dit keer, en dat doet me heel erg goed. En mijn ouders hadden nog een verrassing voor me, maar of dat doorgaat weet ik niet. Mocht dat doorgaan, dan laat ik uiteraard weten waar het over gaat, maar ik werd er in ieder geval al dol enthousiast van.

Hoe gaat het met jou?

Liefs, Demi ❤

16 thoughts on “I’m so happy!

Een reactie plaatsen