Goals

Doelen 2018: Behaald of niet?

Hey Creabea’s,

Aan het begin van 2018 heb ik doelen opgesteld die ik graag dat jaar zou willen halen. Zullen we eens gaan kijken welke doelen ik heb behaald? 🙂

  • Ik word 21 jaar in februari en ga dat vieren met de mensen van wie ik houd.
  • Mijn blog bestaat op 3 februari 3,5 jaar en dan komt er een leuk berichtje online. Tevens zal dit ook gebeuren als mijn blog 4 jaar bestaat op 3 augustus.
  • Ik wil graag mijn fantasy boeken dit jaar uitbrengen.
  • Ik hoop mijn diploma voor mijn opleiding Marketing & Communicatie te mogen ontvangen.
  • Ik hoop dat ik mijn examenstage met een voldoende mag afronden.
  • Ik hoop dat ik een vervolgopleiding kan vinden dat bij me gaat passen om mijn dromen om op een tijdschriftredactie te werken, waar te maken.
  • Ik ga naar Walibi tijdens de Fright Nights en heb plannen om me voor de audities in te schrijven.
  • Ik hoop een paar bloggers te ontmoeten.
  • Ik wil proberen mijn boeken in de plaatselijke boekenwinkel te krijgen.
  • Ik ga naar drie hele toffe concerten toe en wil daar een paar mooie video’s maken en goede foto’s schieten.
  • Ik hoop een internetvriendin te kunnen ontmoeten.
  • Ik hoop naar een land op vakantie te gaan, al kan ik nog niets zeggen hierover.
  • En ik hoop dat het een gezond, fijn en mooi 2018 wordt met mijn lieve familie en vrienden om me heen, en natuurlijk jullie, voor wie ik dankbaar ben dat jullie altijd reageren en er voor me zijn ❤

Pen on to Do List Paper

  1. Ik heb nog geen kans gehad om mijn fantasyboeken uit te brengen. Helaas heb ik nog geen geschikte covers gevonden, en heb ik ook nog geen tijd gehad er echt nog eens grondig naar te kijken. Plus, een paar boeken zijn nog niet af.
  2. Ik ben wel naar de Fright Nights geweest, maar heb me niet ingeschreven voor de audities. Wegens mijn studie was dit niet haalbaar helaas.
  3. Ik heb nog geen kans gehad om me echt te focussen op een boekenwinkel. Ik heb de gehele boekenserie uitgebracht, maar heb nog geen tijd gehad voor een volledige promotionele campagne, mede vanwege mijn drukke studie.
  4. Helaas kon ik mijn internetvriendin niet ontmoeten in London. Op het moment dat ik daar op vakantie ging, ging ze zelf ook net op vakantie. Dus hopelijk lukt het ons de volgende keer wel!
  5. De laatste heb ik deels doorgestreept, omdat ik het niet helemaal een fijn, mooi jaar vond. Gezond was het wel voor mij, maar voor één familielid niet. Maar er zullen altijd dingen zijn die gebeuren. Toch ben ik blij dat ik dit jaar weer al mijn lieve vrienden en familie om me heen had, en natuurlijk jullie. En dat ik twee lieve vriendinnen heb leren kennen in mijn klas. En, dat ik 3 bloggers mocht ontmoeten deze zomer.

Al met al ben ik toch erg trots op de behaalde resultaten. Het voelde als een goed jaar 🙂

Close-up of Text

Ik ben klaar om 2018 af te sluiten en een nieuw jaar, 2019, met frisse moed te starten.

Hoe was jouw jaar?

Liefs, Demi ❤

Volg mij ook op Facebook, Twitter en Instagram (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

14 thoughts on “Doelen 2018: Behaald of niet?

Een reactie plaatsen