Review

Review: Domino’s pizza

Hey Creabea’s,

Ik ben dol op pizza. Het fijne vind ik aan pizza’s dat je zelf kunt bepalen wat voor beleg erop komt. Je kunt altijd ingrediënten weglaten of ingrediënten toevoegen. Ik heb al meerdere keren pizza besteld bij Domino’s, en daarom besloot ik vandaag mijn mening te geven over deze pizzaketen.

Afbeeldingsresultaat voor domino's
Link afbeelding

Het fijne aan Domino’s is dat je zelf kunt bepalen of je het laat bezorgen of afhalen. Al komt hier wel direct een nadeel: als je in een dorp woont, of ergens waar geen pizza dichterbij is dan 20 minuten, dan moet je de pizza altijd zelf afhalen. Dat is ook wel logisch, want als de pizza koud is lopen zij geld en een klant mis. Je kunt overigens zelf bepalen hoe laat je hem wilt ophalen of laten bezorgen, en dat is gewoonweg ideaal.

Afbeeldingsresultaat voor domino's bestellen

Je kunt zelf kiezen welke pizza je wilt. Je bepaald de grootte (de deegkeuze), welke saus je wilt en welke ingrediënten je wilt toevoegen of verwijderen. Aan de hand van je aanpassingen wordt vervolgens de prijs van je pizza bepaald. De prijzen vallen oprecht reuze mee, je maakt het immers zo duur als je zelf wilt.

Afbeeldingsresultaat voor domino's bestellen

Ik kies zelf altijd voor de pizza Hawaii, maar dan zonder de ham. En dat is ideaal bij Domino’s, want daar kies je met gemak voor de medium en verwijder je de ham. Geen gedoe bij de ober, gewoon simpel aanklikken en bestellen.

Afbeeldingsresultaat voor domino's bestellen

Vervolgens krijg je de pizza in een doos mee. Een fijne doos die nadien gemakkelijk opgevouwen en weggegooid kan worden. Enige puntje van kritiek: de pizzapunten worden wel gesneden, maar niet voortreffelijk. Althans, ik moet zelf altijd nog met een eigen mesje (als ik het zelf heb afgehaald) bijsnijden. Maar het is allang fijn dat ze het grotendeels snijden, zodat je alsnog redelijk makkelijk een pizzapunt in je handen kan nemen.

Gerelateerde afbeelding

Ik ben erg tevreden met hoe Domino’s werkt. Je krijgt na bestelling een mailtje waarin je kunt zien hoever je pizza is. De pizza’s smaken voortreffelijk, zijn goed gebakken en worden echt volgens bestelling klaargemaakt. Ik ben onwijs tevreden over Domino’s, en zal hier altijd naar terugkeren wanneer ik zin heb in pizza!

Afbeeldingsresultaat voor domino's

Bestel jij weleens pizza bij Domino’s? Wat is jouw mening over deze pizzaketen?

Liefs, Demi ❤

Volg mij ook op FacebookTwitter en Instagram (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

 

14 thoughts on “Review: Domino’s pizza

Een reactie plaatsen