Interview

Interview #100 Sapphs

Vandaag het honderdste en laatste interview, met een super geweldige blogster: Sapphs! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, creatieve en vrolijke blogger 🙂

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Ik ben een werkende jongedame die nu juist een jaar in Antwerpen woont. Ik kom oorspronkelijk van het Mechelse (Wil wel graag wat anoniem blijven wegens mijn beroep, daarom dat ik zo vaag ben hierover).

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Ik wou vroeger altijd schrijfster worden en wil met mijn blog mijn ervaringen met mensen delen. In augustus ben ik eerst een blog gestart via Blogger, maar nu heb ik een professionele blog.

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Antwerpen wordt ook wel de koekenstad genoemd. Aangezien mijn verhalen vooral gaan over mijn liefdes- vriendschappenleven en de stad zelf (mijn liefde voor de stad) leek dit wel een gepaste titel.

  1. Waar schrijf je zoal over?

Ik schrijf vooral over mijzelf en dingen die ik denk of ervaringen. Ik kreeg meestal van mijn vrienden te horen dat ik met mijn verhalen boeken kan schrijven, omdat ik altijd wel iets speciaals meemaak. Het leek mij daarom leuk om een blog te beginnen. De verhalen kunnen uiteenlopend zijn: mijn gevoelens, evenementen of rariteiten tot zelfs liefdes- en intieme gebeurtenissen. Ik haalde mijn inspiratie vooral uit Carrie Bradshaw van Sex and the City. Ik wil met mijn blog de taboe van bepaalde onderwerpen doorbreken en zo het herkenbare maar vaak ook verzwegen onderwerp bespreekbaar maken.

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Ik vind het heel leuk dat mensen mijn artikels lezen en het aangenaam vinden of zelfs herkenbaar. Het bedenken van verhalen gaat ook vanzelf en heel snel. Het probleem is dat ik heel zelfkritisch, onzeker of perfectionistisch kan zijn over mijn verhalen waardoor het soms lang duurt voor ik iets online zet.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Nog niet heel veel aangezien ik niet zo actief ben op social media en ook niet veel post. Ik hoop hier wel verandering in te brengen. Vrienden van mij zeggen wel dat ze mijn verhalen leuk vinden om te lezen. Dat maakt me dan weer vrolijk.

  1. Wat hoop je nog te bereiken?

Ik hoop dat mijn blog ooit vaak gelezen wordt. Momenteel moet ik de link van mijn verhalen delen voor het gelezen wordt. Ik hoop dat er eens een moment komt dat de mensen vanzelf op mijn blog komen, puur omdat ze het interessant vinden en relaxerend.

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Indien je iets herkent of met iets zit dat in mijn verhalen te spraken komt, wees niet schuw om mij te contacteren. Daarnaast hoop ik dat jullie mijn verhalen interessant vinden. Jullie mogen mij altijd laten weten welke onderwerpen jullie graag besproken zien.

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Hierbij stoppen de interviews. Ik heb 100 fantastische bloggers mogen interviewen en vind dit aantal wel een mooi hoogtepunt om op te stoppen. Ik hoop dat jullie hebben genoten van alle interviews en dat alle geïnterviewden het leuk vonden en hopelijk ook wat profijt hebben ervaren ^^

Liefs, Demi ❤

14 thoughts on “Interview #100 Sapphs

Een reactie plaatsen