Tag

25 levensvragen tag

Hey Creabea’s

Ik loop al 21 jaar op deze aarde rond, en dat lijkt me voldoende levenservaring om een tag over levensvragen te kunnen invullen. Dus zullen we dan maar snel beginnen? 🙂

  1. Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?

Ik heb een achtergrond van een concert waar ik geweest ben. Ik had de zanger er toen zo mooi opgekregen. Ik heb die homescreen inmiddels al een jaar.

  1. Je gaat naar een kroegje/café wat bestel je?

Niets, want ik ga niet naar een kroeg of café. En als ik er al eens heen zou gaan, appelsap of water.

  1. Welk woord gebruik je echt té vaak?

Serieus? Dat woord gebruik ik echt te vaak, haha. En ja, dat meen ik serieus 😉

  1. Wat is je favoriete film?

I Am Number Four, dat zal altijd mijn favoriete film blijven. Mede doordat ik Alex zo’n knappe acteur vind. Maar de film zelf vind ik ook gewoon echt heel leuk. Ik heb het boek ook gelezen, en daar was ik net zo enthousiast over.

  1. Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie?

Ik kijk niets raars op tv, ik kijk eigenlijk veel minder tv. Sowieso heb ik er te weinig tijd voor, en sinds ik Netflix heb is dat mijn beste maatje voor series, haha.

Gray Scale Photo of Flat Screen Tv on Top of Wooden Tv Rack

  1. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?

Arms Open van The Script. Ik keek nog eens naar de beelden die ik had gemaakt van het concert en dat liedje stond toevallig als laatste in mijn afspeellijst die ik had gemaakt met de video’s.

  1. Naar wie was je laatste appje?

Naar mijn moeder. Ik liet haar namelijk weten dat ik op stage was aangekomen.

  1. Wat was je eerste e-mailadres?

Dat was mijn volledige naam met het getal 14 erachter, omdat ik toen 14 jaar was. Om privacy redenen deel ik niet mijn e-mailadres, omdat deze nog steeds bestaat.

  1. Waar kun je je enorm aan ergeren?

Aan mensen die denken dat ze weten hoe jij je leven moet leiden, en dat dan ook aan je vertellen. Iedereen heeft zijn eigen kijk op het leven, en dat dien je te respecteren.

  1. Wat is je meest awkward moment ooit?

Ik kan me niet echt herinneren dat ik een heel erg awkward moment heb gehad. Natuurlijk heb je wel van die kleine momentjes tussendoor, maar ik heb nooit echt iets gehad waar ik me echt dood voor schaamde. Of ik heb dat verdrongen, dat kan natuurlijk ook 😉

Rear View of Woman With Arms Raised at Beach during Sunset

  1. Wat is je favoriete dag van het jaar?

De laatste dag voor de zomervakantie, want daarna heb je lekker 6 weken (of met geluk langer) vakantie en kun je doen en laten wat je wilt!

  1. Wat is je favoriete emoji?

Het hartje, want die verstuur ik het meest, en ook het allerliefst.

  1. Katten of honden?

Ik houd van beiden, maar ik heb zelf een kat. Al houd ik net zoveel van het hondje van mijn oom en tante als van mijn eigen katje. Ik ben een beide mens.

  1. Utrecht of Amsterdam?

Beide. Ik heb in beide steden 2 fantastische concerten mogen hebben, dus een totaal van 4. Heel toevallig trouwens, bij elk 2 haha. Maar ergens vind ik Utrecht toch wel fijner, omdat het nu eenmaal de allereerste stad was waar ik mijn jeugdhelden zag. Ja, ik denk dat ik toch voor Utrecht ga.

  1. Koffie of thee?

Geen van beiden, want ik drink het allebei niet.

beverage, coffee, hot chocolate

  1. Serie of film?

Serie, want ik vind het leuker als iets over meerdere delen verdeeld is, zodat er ook meer verhaallijn in kwijt kan. Bovendien vind ik cliffhangers toch altijd wel erg leuk. De spanning vind ik best aangenaam en je kunt zelf nog speculeren over de afloop, dat vind ik erg leuk.

  1. Engeland of Amerika?

ENGELAND!!!!!!!!!!!! Dat je me überhaupt die vraag moet stellen! 😀 Ik wil zo graag naar Engeland, ik wil er zelfs wonen. Ik hoop toch zo dat ik er ooit naar toe kan ❤

  1. Vlees of vis?

Geen van beiden, want ik ben vegetariër.

  1. Drank of drugs?

Geen van beiden. Ik drink geen alcohol en gebruik niets, en ben ook niet van plan dat ooit te gaan doen. Een absolute nee dus.

  1. Spice Girls of Backstreet Boys?

Backstreet Boys, ik heb nooit iets gehad met girlbands. Ook niet echt met boybands trouwens. Alleen met The Wanted had ik dat. Maar van deze twee kies ik dan toch liever Backstreet Boys, al ken ik eigenlijk vrij weinig nummers van hen, haha.

Free stock photo of man, person, train, music

  1. Bert of Ernie?

Eh, don’t hate me, maar ik heb nooit echt naar Sesamstraat gekeken. Maar ik ga dan toch voor Bert denk ik, maar alleen vanwege de kleur. Ik houd wel van geel.

  1. Buurman of Buurman?

Nou, dat is een lastige vraag. Ik moet echt even goed nadenken voor ik een antwoord geef… Ik denk… Hm… Buurman! Oh nee, nou laat ik de ander achter, foei Demi!

  1. Sesamstraat of Villa Achterwerk?

Zoals ik net al zei, ik heb nooit echt naar Sesamstraat gekeken. Dus dan kies ik voor Villa Achterwerk, al keek ik daar ook echt nooit naar, haha. Dus eigenlijk is dit antwoord best zinloos en denk ik nu bij mezelf, stop maar want dit gaat nergens over.

  1. Meest random feitje over jezelf?

Ik ben een rock chick die houdt van rock muziek, stoere kleding, jongenssporten en pretparken. Maar dat is niet heel random eigenlijk, dat is volgens mij wel aardig bekend bij jullie haha.

  1. Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd?

Alleen jij weet wat goed voor je is, dus zorg er dan ook voor dat jij zelf bepaald wat je doet. Doe dingen die je wilt doen, dingen waar jij je goed bij voelt en dingen die jou gelukkig maken. Laat je vooral niet tegenhouden door anderen, want het is jouw leven.

Stack of Love Wooden Blocks

Wat zou jij graag over willen doen in je leven?

Liefs, Demi ❤

Volg mij ook op FacebookTwitter en Instagram (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

14 thoughts on “25 levensvragen tag

Een reactie plaatsen