Tag

Beste internet vrienden tag

Hey Creabea’s,

Ik heb ooit eens een soortgelijke tag gedaan, maar dan voor mijn beste vrienden in real life. Voordat ik met deze tag begin, wil ik dan ook benadrukken dat waar je ook vrienden hebt, of dat nu online is of in het echte leven, vrienden zijn vrienden. De een heeft echt vriendschappen waar je u tegen zegt, en een ander heeft er niets mee. Dat is ook niet erg, de een heeft er wel behoefte aan en de ander niet. En natuurlijk blijft de kans bestaan dat iemand liegt, dat is een feit. Maar het hangt er ook vanaf hoe je elkaar ontmoet, het platform of de manier waarop. Ik ben net zo blij met mijn echte vrienden, omdat ik met hen de mooiste herinneringen heb op het gebied van dingen bezoeken en dagjes weg, en de lachmomenten tijdens gameavonden en spelletjesmiddagen. Maar ik heb ook mijn internet vrienden, die ook echt veel voor me betekenen.

Ik wil alleen maar zeggen dat als iemand internet vrienden heeft, je dat moet respecteren. Iedereen hecht een andere waarde aan contact, de een net wat meer dan de ander, en de een ook net wat meer online dan in het echt of juist andersom. Maar je kunt wel degelijk vriendschappen opbouwen via internet. En dat wil ik daarom vandaag bewijzen. Want ik heb een aantal online vrienden die echt veel voor me betekenen. En ik heb ze daarom gevraagd voor mij een aantal vragen te beantwoorden, waarop ik reageer met een verhaaltje.

Ik kan niet omschrijven wat vrienden met mij doen, of dat nu in real life is of internet. Ik ben dankbaar voor elke vriend(in) die ik heb, en met mijn real life vrienden maak ik uitjes, en met mijn internet vrienden momenten. Beiden koester ik, met heel mijn hart. Nogmaals benadruk ik dat ik net zoveel om mijn echte vrienden geef, als mijn internet vrienden. Laten we dan nu maar snel beginnen!

Om privacy redenen heb ik besloten de namen tot letters om te zetten.

De vragen zijn als volgt:

1. Hoe lang ken je Demi/… al?
2. Via welk online platform/welke online vorm heb je Demi/… leren kennen?
3. Wat dacht je toen je voor het eerst met Demi/… sprak?
4. Heb je Demi/… weleens ontmoet? Zo ja, waar en wanneer en zo niet, wil je dat of zijn er al plannen?
5. Wat is je mooiste herinnering met Demi/… tot nu toe?
6. Waarin ben je blij dat je Demi/… hebt leren kennen? Is het gewoon een vriendschap of dank je meer aan het contact?
7. Omschrijf Demi/… in 3 woorden.
8. Wat zou je nog tegen Demi/… willen zeggen?

J:

1. Even kijken. Ik ben in december 2015 mijn Facebook begonnen. Dit was omdat ik me toen bij de Blogsquad wilde voegen. Ik ben dus in augustus 2015 met mijn eigen blog begonnen. Dus ergens tussen die 2 maanden in heb ik Demi voor het eerst leren kennen.
2. Ik denk dat het eerste contact wat we hadden via WhatsApp is gegaan. Ik denk dat ik haar nummer toen heb bemachtigd via de groeps WhatsApp.
3. Om heel eerlijk te zijn, ik weet niet eens meer hoe het eerste gesprek met Demi verlopen is. Ze is ondertussen zo een routine in mijn dagelijkse leven.
4.Nee, ik heb Demi nog nooit eerder ontmoet. Graag zou ik het wel willen, maar ik weet niet hoe en wat. Maar zodra we de kans zouden hebben denk ik dat de kans groot is.
5. Ik denk alle gesprekken die we al hebben gehad. Alle onderwerpen die de revue zijn gepasseerd en alle problemen die besproken zijn. Dat blijven de mooiste herinneringen die ik ooit ga hebben.
6. Ik denk dat ik heel blij ben met de vriendschap die ik ondertussen met Demi heb. We kunnen zo veel met elkaar bespreken. En dat is het allermooiste aan Demi.
7. Apart, lief, eigenzinnig
8. Love you XO

Ik herinner me nog dat we elkaar ongeveer in oktober 2015 hebben ontmoet, toen we beiden bij de bloggroep kwamen. Ik weet ook nog dat je me toen via WhatsApp, gezien we beiden in de groep zaten daar, ook ineens mij uit jezelf een berichtje stuurde. Ik weet niet meer waarvoor of wat je vraag was, maar ik weet nog wel dat het meteen wel klikte. We hebben elkaar helaas nog niet ontmoet, maar het lijkt me zeker erg leuk. Wie weet eens een dagje ergens heen, er zijn vast wel momenten en plekken die kunnen lukken. De mooiste herinnering is misschien niet de fijnste, maar ik weet nog die ene dag dat ik slecht nieuws kreeg en op dat moment was jij online en bleef je de hele avond als het ware bij me. Daar ben ik je nog steeds diep dankbaar voor. Blij ben ik gewoon met alles wat we aan contact hebben, maakt me niet uit of dat nu bellen of appen is. Vrienden zijn we sowieso, we hebben een hele hechte vriendschap. Zelfs een contract. Ik omschrijf jou als een zorgzame, enthousiaste en lieve doorzetter. Wat ik nog wil zeggen is dat wat er ook gebeurd, ik je vriendin blijf en altijd voor je klaar blijf staan, maar dat weet je. We hebben letterlijk lief en leed met elkaar gedeeld, en dat is gewoon het beste wat je kunt hebben. Alles kan gezegd worden, niets is voor ons gek of beschamend. Je hebt een groot en lief hart. I love you too, met heel mijn hart.

beautiful, hands, heart

L:

1. I think that we know each other since September 2016, so that means one and a half year now.
2. We met on Instagram, because I started to follow her there as soon as she started it too. We started liking each other’s tweets first, but started talking on Instagram when I commented on a photo of her.
3. I knew her tweets and so I knew she was a huge fan of our favourite band. I had a good feeling about this and when I commented on a photo of her and she responded, I sent her a message and she was nice from the start!
4. No sadly I haven’t, but I hope we can someday!
5. We’ve shared many things, and I feel like she’s my diary, but then like one of my best friends I can always come to and she’s just an amazing caring person. A heart as big as hers is something you don’t see that often.
6. It’s way more than just a friendship, she has become a big part of my life. We can talk about everything and we help each other all the time when we need each other.
7. Sweet, caring, funny
8. I just want to tell you that I’m extremely happy that I’ve met you and that you mean a lot to me and that I hope that the sun will soon shine again in your life ❤

We met in I believe September 2016. We first followed each other on Twitter and you know, we just started liking our tweets. And then I started my Instagram account, and she already had one. After commenting, she sent me a message. She was extremely kind and we had a lot in common. I hope to meet her someday, who knows when I visit England someday. My most precious memory is that day when we were talking about our favourite band and we just got lost in time and shared so many memories and personal stuff of what the band did for us when they were still performing. She really is one of my best friends. I thank a lot to our friendship, especially all the conversations we had about our past. She’s sweet, brave and very social. I want to let you know that you’re one of my best friends and I thank a lot to you. Thank you for being my friend.

artistic, blossom, bright

S:

1. Well me and Demi know each other for a while. It was recently after I met Nathan, so it was December 2016.
2. I started to talk to Demi in Twitter, somebody made a group chat on Twitter about Nathan Sykes and she was there too. We started talking individual on private messages.
3. The first time when I was speaking to her, I was thinking that Demi is lovely and kind and I was thinking me and her will be great friends very soon.
4. I never met Demi before but I feel like I have met her because we always talk.
5. The beautiful memory when we are talking about boys and talking how to destroy my old ex J, it was really having a laugh at those moments.
6. I’m very happy that I got to know her because we are actually best friends and I’m so thankful I started to talk.
7. Lovely, funny and very very caring.
8. Thank you for being there for me.

We started talking I believe around January 2017, but I think we met in December 2016. We were both in a group chat on Twitter for the guy we both love the most and about a month later, we started to talk in private. We had a normal conversation about our love for him and what his music did to us. And she told me about meeting him and I was so happy for her. I hopefully will meet her as soon as I visit England someday. I think the best memory is the first moment we Skyped. We were both a bit nervous, but as soon as we saw each other and talked, that just went away in a very fast moment and we just laughed and talked. I’m very thankful that I’ve met her. She has always been there for me with guy struggles and she told me a lot of stuff about guy struggles too. I know a lot about a guy in particular, to which not everyone knows, and I’m just glad I could help her with that during that time, and still can. She’s sweet, inspiring and powerful in life. I want to thank her for being one of my best friends and I just honestly enjoy talking to her about everything.

Close-up of Tree Against Sky

M:

1. Oh well… Honestly I don’t know. Two – three years? Maybe 4? I have never thought about it, I know you such a long time, crazy!
2. Twitter♡
3. Haha well I remember I was a bit worried if you are not fake or something haha. Paranoid as always. It was because you had 2 accounts and we were chatting on both and I had no idea it was you! So confusing… I was not sure if I can trust you, but you were really nice so I decided to keep chatting and I don’t regret it♡♡
4. Unfortunately not.
5. Uh… I don’t know. Fangirling?:D
6. Oooh… Everything! I love you, I feel like I can tell you everything and I just love it when I have nobody to talk to, I can text you and be sure you won’t judge me and be always there for me and give me advice as well 🙂
7. Caring, strong, crazy.
8. I’m so so so thankful for you, honestly you are one of my best friends and I really want to meet you one day♡♡

I believe we met in August 2016, but honestly it indeed feels like we know each other for so long. We met through Twitter. I still know how. You once send a tweet that you wanted to talk with people online. So I liked it and you send me a message shortly after. I still remember I indeed was using two accounts at that time. It was a bit weird and dumb of me to do so, but at first I wasn’t even thinking that I was chatting with you on both accounts. I kept thinking I was chatting on one, but it seems to be two. We sadly haven’t met yet, but who knows, maybe we can meet each other on a Christmas market somewhere in between our countries, Czech Republic and The Netherlands. My best memory of us is the time when I told you about my bully period and you said such nice things. I still read that message, because it was really the sweetest thing anyone has ever send me about that period. I know I can literally tell you everything, because we understand each other and we help each other wherever we can. I really love the friendship we have and I will never judge you because you mean a lot to me. I will always be there for you, no matter what the problem or situation might be. You’re sweet, spontaneous and honest. I’m very thankful I met you and I’m pleased with your presence each time we talk. You’re one of my best friends.

Three Red Hearts Hanging With White Flowers

J:

1. Het is lastig om te zeggen hoe lang ik Demi nu ken, maar dat is zeker al wel een aantal jaar. Ik denk eerlijk gezegd dat ik Demi nu zo’n 3 tot 4 jaar ken, maar helemaal zeker ben ik daar niet van.
2. Ik heb Demi leren kennen via mijn blog, maar hoe dat precies gegaan is weet ik niet meer. Volgens mij ging ik via Bloglovin of WordPress zelf op zoek naar blogs om te volgen en ben ik zo ooit bij Demi uitgekomen. Maar ook hier ben ik niet helemaal zeker van. Het voelt namelijk al als een hele tijd geleden en heb toen best veel mensen leren kennen.
3. Demi liet altijd lieve reacties achter en daarna volgende de gesprekken. Ik had meteen een positieve indruk van Demi. Ze is lief en begripvol en dat waren de eerste dingen die in mij opkwamen toen ik Demi voor het eerst sprak.
4. Ik heb Demi helaas nog niet ontmoet, maar ik hoop dat zeker te doen. Het liefst nog dit jaar. We hebben nog geen plannen gemaakt, maar daar kunnen we wel over na gaan denken en Demi dat natuurlijk ook wilt 🙂
5. Mijn mooiste herinnering is klein, maar wel zo kostbaar voor mij. Het zijn er eigenlijk meer die op hetzelfde neerkomen. Het zijn haar lieve berichtjes die ze stuurt wanneer ze merkt dat het met mij even niet zo goed gaat. De berichten waarin ze laat weten dat ze er voor me is. Dat vind ik wel de mooiste herinnering.
6. Ik ben super blij dat ik Demi heb leren kennen en ik zou graag ook meer contact met haar willen, maar we hebben het beide erg druk en ik merk dat het er bij mij al snel inschiet. Maar ik zie Demi zeker als een vriendin, en ik hoop dat zij dat natuurlijk ook ziet 🙂
7. Demi is lief, begripvol en loyaal.
8. Ik zou tegen Demi willen zeggen; ik vind je een heel sterk persoon. Ik weet wat je meemaakt en waar je soms doorheen gaat, maar ik zie hoe krachtig jij bent. Ik hoop dat je dat zelf ook altijd zal blijven inzien. Ook wil ik dat je weet dat je soms weleens wat meer aan jezelf mag denken dan alleen aan anderen, want ook jij bent belangrijk. En natuurlijk wil ik dat je weet dat ik er voor je ben en dat mijn deur (ook letterlijk) altijd voor jou openstaat.

Ik ben mijn blog begonnen in 2014, en ik denk dat ik haar zo in het begin van 2015 heb leren kennen. Ik weet nog dat ik ooit een gastartikel voor jouw blog schreef, over pesten. Dat was het eerste contact dat we legden. Ze is echt een lieve meid. Ze was heel spontaan altijd en ze gaf complimenten, die ik ook graag aan haar gaf. De mail die ze mij toen stuurde en het gastartikel dat ik schreef, daar kreeg ik veel complimenten over van haar. En ik voelde mij vereerd dat ik voor haar blog een artikel mocht schrijven. Het lijkt me zeker erg leuk om haar te ontmoeten en daar sta ik ook zeker voor open. Ik denk dat we dit jaar nog wel plannen zullen maken. Mijn mooiste herinnering is dat ze er voor me is en me lieve woorden toestuurt wanneer ik dat nodig heb, en dat ze ook vraagt hoe het met me gaat. Ik ben enorm blij dat ik haar heb leren kennen, ik heb het gevoel alsof we dingen kunnen delen en we begrijpen elkaar. Ik zie haar zeker als een vriendin, een hele goeie zelfs. Ze is creatief, lief en sterk. Ik wil je zeggen dat je echt een lieve meid bent en dat ik weet hoe moeilijk het is om iemand te verliezen die wij beide gekend hebben. Ik dank je voor je lieve woorden en wil tegen jou zeggen dat je het onwijs goed doet en ik bewondering heb voor hoe je doorgaat na iets moeilijks. Ik sta altijd voor je klaar, wanneer je me ook maar nodig hebt.

White and Red Plastic Heart Balloon on Sky during Daytime

F:

1. Dit moest ik eerlijk gezegd heel stiekem terug zoeken. Tot mijn verbazing zijn we al weer bijna 1 jaar en 4 maanden verder. Dat had ik persoonlijk niet zelf durven in te schatten. Op naar het tweede jaar zou ik zeggen 🙂
2. Gelukkig zag ik deze vraag al staan, anders had ik hem direct al verklapt bij de eerste vraag. Op maandag 21 november 2016 kwam er in de middag een mailtje binnen. Nou vind ik mijn mail persoonlijk één van de leukste/belangrijkste online plekken. Ik zag het mailtje dus vrijwel direct binnen komen. Vanaf dat moment had Demi mij gelijk. Wat had ze een mooie/lieve mail gestuurd. Al zou ik het eerder een verhaal willen noemen. Deze eerste mail hangt dan nu ook op in mijn kamer als herinnering. (Ja echt Demi)
3. Mijn eerste reactie was eigenlijk uitprinten. Ik vond het zo’n mooi verhaal wat ze mij stuurde. Ik kreeg wel eens vragen of verhalen opgestuurd. Alleen Demi sprong er gewoon direct uit. Je zag dat ze van schrijven hield. Anders stuur je niet zo snel een Hallo mailtje met zo’n 400 woorden. Een uurtje later had ik er dan ook al snel op gereageerd. Eerst maar eens verteld dat ze geen excuses hoefde te maken voor het mailen. Ik was juist echt vereerd. Haar afsluiting was ook zo grappig om te lezen. Nou weet ik niet of ik het mag laten lezen van Demi, maar het ging als volgt: Mocht je nog vragen hebben of je afvragen waarom ik je mail, dan mag je dat gerust vragen, al heb ik op dat laatste niet echt een antwoord.
4. Dat helaas nog niet. Al zijn we dat zeker wel van plan. Helaas wonen we een beetje ver van elkaar vandaan. Echter moet het dit jaar toch gewoon eens een keer gaan gebeuren. Er staat nog niks echt vast, maar de plannen zijn er. We volgen elkaar nu overal op en we hebben elkaars nummer, dus dat komt zeker goed.
5. Dan blijf ik toch lekker bij het begin. We hebben al zoveel gesproken met elkaar, maar het begin blijft voor mij toch het bijzonderst. De start van onze mooie vriendschap.
6. Persoonlijk plaats ik nooit echt iets in vakjes. Als het nu echt zou moeten, dan zou ik deze vriendschap in het speciale hokje plaatsen. Ik denk dat we vrijwel alles bij elkaar kwijt kunnen. Dat doen we ook zeker regelmatig. Best gek voor als je elkaar nooit echt heb ontmoet, maar het is wel de waarheid. Ja, ik denk dat we later zeker elkaar vaak gaan zien. Als oudjes op elkaars verjaardagen en dat soort dingen. Al moet ik dan waarschijnlijk wel vliegtickets kopen om Demi te zien.
7. Behulpzaam, lief en onzeker. Dat laatste vind ik zelf altijd juist heel mooi.
8. Bij ons kan je beter zeggen wat heb je nog niet tegen elkaar gezegd. Ik sluit het gewoon weer lekker af zoals ik het altijd doe. Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal 🙂

Ik weet nog goed dat ik die ene dag in november 2016 een mailtje stuurde. Ik volgde hem al een tijdje daarvoor op Twitter, en er kwam toen een bericht van hem op zijn blog wat ik graag wilde lezen. Ik las het en had meteen bewondering voor zijn open- en eerlijkheid. Ik besloot toen een mailtje te sturen omdat ik me ook herkende in zijn verhaal op dat moment. Ik kreeg heel gauw mail terug en ik merkte meteen dat het klikte tussen ons. Hij was enorm open en dat vond ik meteen al erg fijn. Ik heb zeker plannen om een dagje die kant op te gaan, en dan ook zeker om hem te ontmoeten. We zullen daar maar snel werk van maken. Mijn mooiste herinnering zou dan nu toch zijn dat je mijn mail hebt uitgeprint en in je kamer hebt opgehangen. Al is een andere mooie herinnering ook dat ik je een kerstkaartje had gestuurd en je het benoemde tot één van de liefste kaarten op dat moment. We kunnen alles aan elkaar vertellen en we staan ook echt voor elkaar klaar. Ik hoop dat zodra hij doorbreekt, ik natuurlijk als vip bij optredens en programma’s mag zitten, want dan ga ik hem met spandoeken en al toejuichen. (Nee hoor, ik zal je niet zo voor schut zetten). Maar juichen gaan we wel doen hoor. Hij is openhartig, sterk en bewonderenswaardig lief. Ik weet zeker dat je er gaat komen met je dromen, daar twijfel ik geen moment aan. Blijf lekker van het leven genieten zoals je nu ook doet, en dan blijven we onze avonturen naar elkaar mailen.

art, beach, beautiful

C:

1. Oei dat is al best een tijd! Het is allemaal ontstaan toen ik net mijn WordPress blog had aangemaakt, dus een jaar of 3? Misschien zelfs al langer!
2. WordPress!
3. Ze leek mij een aardige meid, en vond het heel bijzonder dat ze de moeite nam om op mijn blogs te reageren!
4. Ja, ik heb Demi in 2016 geloof ik voor het eerst ontmoet! We spraken samen met nog een paar meiden af bij de dierentuin, deze was toen net een paar maanden open en het leek ons erg leuk om op een aparte plek af te spreken. Daarna heb ik haar nog een aantal keren gezien in het echt. Waaronder bij het avonturenpark. En of er plannen zijn voor in de toekomst? Ja zeker, al moeten we wel een gaatje in onze gezamenlijke agenda’s vinden om weer eens af te spreken, maar ben er van overtuigd dat we elkaar dit jaar weer gaan zien!
5. Ik vond alle momenten dat ik haar heb gezien zeker een plekje bij de mooiste herinnering waard. Het is zo apart als je iemand nog nooit in het echt gezien hebt, maar wel heel veel spreekt online dat het zo natuurlijk voelt als je elkaar dan voor het eerst ontmoet in real life! Wildlands heeft zeker een speciaal plekje gekregen, want het was zo gezellig! Maar alle keren daarna was ook erg fijn!
6. Het contact met Demi is heel speciaal, ik noem het een speciale vriendschap! Beide zijn we in het echt niet mega praters en kijken we graag eerst de kat uit de boom. Misschien dat we daarom ook goed met elkaar kunnen opschieten. Er zijn maar weinig mensen waarmee ik contact heb die zich zo begripvol en eerlijk blijven. Ik kan haar altijd een berichtje doen, het is nooit te veel of gedoe. Andersom uiteraard ook, ik ben graag een luisterend oor, en Demi kan altijd een berichtje doen om haar ei even kwijt te kunnen.
7. Lieve betrouwbare vriendin! ❤ Al zijn die 3 woorden maar een 10e van hoe je Demi zou kunnen beschrijven 
8. Dat ze een onwijs lieve meid is en ik uit kijk naar alle leuke momenten die we nog gaan beleven! En ik het heel erg leuk vind om deze tag voor haar in te vullen. Je bent een topper meid, maar dat weet je! ❤

Ik denk dat we elkaar al wel sinds het begin van mijn blog kennen, dus dat zal nu inmiddels denk ik dan al wel 3 tot bijna 4 jaar zijn. We hebben elkaar via de blog leren kennen, en de eerste keer dat we reageerden op elkaars blog leek ze me meteen een lieve meid. Zeker toen ze ook bij de bloggroep kwam en we elkaars nummer kregen, waardoor we veel gingen praten. We gingen eerst naar de dierentuin, samen met twee andere vriendinnen van me. Het was toen echt een hele leuke dag. Daarna zijn we nog twee keer naar een attractiepark geweest met dezelfde vriendinnen van mij, en de derde keer nog een andere blogger erbij. Dat was ook beide keren onwijs leuk. Mijn mooiste herinnering is denk ik toch wel de eerste ontmoeting, immers was dat best spannend maar tegelijkertijd ook echt enorm leuk. We hebben die dag lekker veel gelachen en elkaar nog beter leren kennen, en het klikte nog beter dan we ooit hadden kunnen dromen. We zijn hele goeie vriendinnen geworden. Bij alles wat ons dwarszit kunnen we bij elkaar terecht en we staan dan ook altijd voor elkaar klaar. Dat is enorm fijn, want je weet gewoon dat je bij haar terecht kan. Zeker nu we ook een gezamenlijke blog zijn gestart met nog twee meiden, dat had ik nooit kunnen dromen. Ze is lief, creatief en begaan en ik wil haar zeggen dat ze een lieve meid is waarbij ik echt het gevoel heb alsof we elkaar al vanaf onze jeugd kennen en ik echt veel dank aan de momenten waarop ik met haar kon praten over bepaalde dingen.

Big red heart on dark background

J:

1. Ik ken Demi al denk ik misschien een paar jaar? Geen idee eigenlijk hoe lang…
2. Via het bloggen.
3. Een super lieve en gezellige meid!
4. Ja! Was echt super gezellig! Dat was in haar woonomgeving. Binnenkort maar weer meeten!
5. We hebben nog maar 1 mooie herinnering samen en dat was in haar woonomgeving Hopelijk volgen er gauw meer!
6. Vriendschap! Een hele fijne, waar je alles aan kwijt kan!
7. Lief, gezellig en spontaan.
8. Je bent een topper en super leuke meid! We moeten echt gauw weer eens meeten!

Ik heb haar begin 2015 leren kennen, dus dat is alweer 3 jaar geleden. Ik weet nog dat ze had gereageerd op mijn ‘over mij’ pagina nadat ik haar gevolgd had. Dus zodoende leerden we elkaar kennen via onze blogs. We gaven elkaar direct een complimentje en vertelden hoe gaaf we elkaars blog vonden. Vanaf dat moment reageerden we regelmatig op elkaars posts. Het leek mij enorm leuk haar te ontmoeten, en dus vroeg ik aan haar en een andere blogger of ze wilden meeten. Helaas kon het andere meisje niet meer, en dus hebben wij elkaar alleen ontmoet. We zijn toen samen naar een kattencafé geweest en het was echt heel gezellig. Mijn mooiste herinnering is dan ook onze eerste ontmoeting. Het was heel spannend en tegelijkertijd ook enorm leuk om haar te leren kennen. Het klikte meteen en we hebben over van alles gepraat. We hebben een hele fijne vriendschap samen. We vragen altijd hoe het gaat en we luisteren naar elkaar en kunnen ook altijd bij elkaar terecht. Dat is echt enorm fijn. Ze is lief, sterk en een creatieve muziekliefhebber. Ik vind het ook super leuk dat we samen met nog twee andere meiden een blog hebben, en je bent onwijs gezellig om lekker mee te babbelen. Ik hoop dat we elkaar snel weer zien, want dat wordt alleen maar leuk.

Heart Shaped Candle

L:

1. Dat zou ik echt niet meer weten om eerlijk te zijn. Alhoewel, als ik er nu zo over nadenk, 4 of 5 jaar geleden begon ik mijn eerste blog, volgens mij kenden wij elkaar toen al. Het laatste jaar is ons contact versterkt, door al het mailverkeer heen en weer.
2. Zoals ik hierboven al zei, door Creabealounge en mijn eerste blog, dat van het web is verdwenen.
3. Demi is een ontzettend lieve meid, die eerst aan anderen denkt en dan pas aan haarzelf.
4. Nee, wij hebben elkaar nog nooit ontmoet. Ook hebben we daar nog geen plannen voor, al zou een spontane ontmoeting natuurlijk wel leuk zijn!
5. Het is vooral het mailcontact waar ik me zo fijn bij voel. Gewoon lange verhalen naar elkaar kunnen schrijven over wat er in de afgelopen tijd allemaal is gebeurd. Dat is iets wat door WhatsApp eigenlijk alleen maar minder wordt. Daarom houd ik het ook zo graag bij het mailen.
6. Naast dat we op deze manier een vriendschap opbouwen, denk ik ook dat we elkaar op een andere manier leren kennen. Door het mailen vertel ikzelf de mindere dingen waar ik doorheen ga makkelijker, dan dat ik dat face-to-face tegen een andere vriendin zou vertellen. Ik denk ook echt dat dat juist de kracht is van het mailcontact (ook al heb ik het soms veel te druk om te reageren en moet Demi dan eeuwen wachten op een reactie van mij…).
7. Demi is heel geïnteresseerd, lief en sterk.
8. Dat ik het graag nog heel lang volhoud!

Ik weet nog wel dat ik ooit een gastartikel schreef, alvorens ik op haar eerste blog terecht kwam. Het was net nadat mijn opleiding was gestopt, en dat was in januari 2015. Dus ik vermoed dat wij elkaar al leerden kennen in 2014, dus dat zou nu ongeveer 3 tot 3,5 jaar zijn denk ik. Ik vond haar blog meteen heel sterk, omdat ze open was over veel dingen in haar leven. Daar had ik best bewondering voor. Ze was en is nog steeds heel erg lief en het klikte meteen. We hebben elkaar helaas nog nooit ontmoet, al zou dat wel heel erg leuk zijn. Wie weet gebeurd dat ooit, en een spontane ontmoeting zou helemaal te gek zijn. Het fijne aan typen is dat het gemakkelijk gaat, en dingen vloeien uit je vingers als warme broodjes die over de toonbank glijden. Ik heb bewondering voor hoe het eerst met haar ging, en hoe het nu met haar gaat. Het mooie vind ik dat ik altijd een mailtje mag sturen en dat ik dan wat langer moet wachten vind ik helemaal niet erg, want het gaat uiteindelijk om de inhoud, niet om de tijdsduur. Elke mail die zij terug schrijft, of dat nu met adviezen is of met iets waar ze zelf tegenaan loopt, we luisteren naar elkaar en proberen elkaar dan ook zo goed mogelijk te helpen. Ik vind haar sterk, een doorzetter en een heel lief persoon. Ik wil je zeggen dat ik het echt geweldig vind hoe je alles hebt omgezet naar iets positiefs en ook zo doorgaat, en dat meen ik echt oprecht. Ik blijf graag nog heel lang vrienden, en hoop nog onwijs veel mailtjes te schrijven, maar dat zit wel goed.

Green Wooden Board With Heart Hole

Tegen mijn vrienden in het echte leven wil ik ook graag wat zeggen:

  • H, je bent een lieve meid die mij vaak helpt met tips en adviezen, en dat waardeer ik enorm. Je bent heel ambitieus en gedreven, twee top kwaliteiten. Ik geniet altijd van onze uitjes, zeker naar de Fright Nights. En de gameavonden niet te vergeten, plus natuurlijk dat ene dansje.
  • M, je bent een lieve meid waarmee ik altijd veel gelachen heb tijdens de gymlessen. Beide zijn we bloggers, en dat is onwijs leuk om samen te delen. De uitjes blijven mij het meeste bij, en ook onze toffe gameavonden. En natuurlijk dat ene dansje.
  • F, je bent een lieve meid die heel erg creatief is. Ik bewonder je tekenstijl enorm en je bent heerlijk sociaal en onwijs gezellig om mee te lachen. Ik ben nog steeds dankbaar voor de verftekening die je ooit voor maakte voor mijn kat.
  • R, je bent een lieve meid waarbij we onze kattenliefde enorm delen, en onze liefde voor animatie ook wel een beetje. Je bent gedreven en gaat altijd door. Ik kan altijd enorm lachen om je leuke verhalen en je grappen.
  • R, je bent een lieve meid die echt de rust weet te bewaren tussen onze vriendengroep. Je bent onwijs sociaal en ik weet nog wel onze eerste vakantie hoe wij samen op dat veel te kleine hoekkamertje slapen in dat te lage stapelbed, een mooie herinnering.
  • M, je bent een lieve meid met wie ik onwijs veel bespreek. Je komt vaak bij mij en dan luister ik naar je en steun ik je. Vaak bellen we en dat vind ik onwijs fijn. Ik vergeet dat dansje nooit meer en alle keren dat we zwemtrainingen hadden, dat mis ik wel.
  • S, je bent een lieve meid met wie ik een bepaalde liefde voor een acteur deel. Je bent sociaal en altijd super op het gebied van het organiseren van een leuk feestje. Samen met M had je toen Halloween georganiseerd, en dat was allemaal zo leuk gedaan. Dat blijft me altijd bij.
  • D, je bent een lieve meid waarmee ik vaak de hotte guys kan bespreken. We hebben het vaak over onze huwelijken met Manuel en Nathan, en dat blijft leuk. Dat ene avondje toen met R op jouw verjaardag was echt enorm leuk, en zoiets moeten we echt vaker doen.
  • F, je bent een lieve meid die ik al vanaf mijn kindertijd ken. Dankzij onze moeders werden wij vriendinnen, en wat ben ik daar blij om. We hebben onwijs veel gedeeld, en altijd voor elkaar klaargestaan. Je bent mijn beste vriendin en onze mooiste herinnering is het bezoeken van elkaars optreden.
  • A, je bent een aardige jongen waarmee ik de vakantie naar Egmond aan Zee niet meer vergeet. We hebben veel gelachen en ik vind het tof dat je ook net als ik van heavy metal en rock houdt.
  • I, je bent een lieve meid die ik per toeval leerde kennen tijdens een schoolreisje. Het klikte meteen en we spreken nog regelmatig af. Ik noem onze ontmoeting het meest speciaal, en ik kan alles met je bespreken. Dankje daarvoor.
  • C, je bent een aardige jongen waarmee ik mijn stagetijd heb doorstaan. We hadden een hechte band en we hebben een paar leuke uitjes gehad. Bedankt dat je toen naar de nominatie kwam, en bedankt voor de treinreizen en leuke lachmomenten.
  • R, je bent een aardige jongen waarmee ik veel kan lachen, en omdat we beiden schrijvers zijn kunnen we het enorm goed met elkaar vinden. We gaan binnenkort samen een project starten, en ik vind je verhalen altijd zo tof. Zeker omdat we door speculeren over allerlei creepy stuff. Ik heb het altijd enorm gezellig met je en kijk uit naar onze samenwerking.

Heart Shape Sea Shells on Brown Beach Sand

Dan sluit ik hierbij deze tag af. Ik wil nogmaals mijn vrienden bedanken dat ze dit wilden invullen. Ik wil jullie nogmaals allemaal, zowel mijn internet vrienden als vrienden in real life, bedanken voor dat we vrienden zijn, ik bij jullie terecht kan (en andersom) en ik zoveel momenten al met jullie heb. Ik kijk uit naar wat er nog komen gaat voor onze vriendschap, maar ik koester alles, met jullie allemaal. Geen enkeling uitgezonderd, zowel mijn internet als real life vrienden. Elk moment is mij dierbaar, elk van jullie is mij dierbaar.

Liefs, Demi ❤

26 thoughts on “Beste internet vrienden tag

      1. Ik ervaar het wel als iets waar ik veel aan heb en niet meer zonder kan, maar dat verschilt ook per persoon en de band die je hebt. Maar ik snap zeker wel wat je bedoeld en ben het daar ook wel mee eens 🙂

        Liked by 1 person

  1. Hey, internet vriendin 😉 Nee, zo noem ik je al lang niet meer. Je ben gewoon echt een goede vriendin geworden. Het was mij een eer om je vragen te beantwoorden. Jou antwoorden waren ook weer te lief voor worden. Tot snel in de mail en in het echie 🙂

    Liked by 1 person

    1. Dat vind ik leuk om te horen, en dat geldt eveneens voor mij net zo ☺ Het was mij een eer ze te mogen ontvangen. Alle woorden waren oprecht en dus ben ik blij te horen dat je ze fijn vond, want alles wat ik zei was volstrekt gemeend (en ook lief bedoeld uiteraard 😉) Haha ik zie je daar en dat sowieso!

      Like

Een reactie plaatsen