Goals

Doelen 2017: Behaald of niet?

Hey Creabea’s,

Aan het begin van 2017 heb ik doelen opgesteld die ik graag dat jaar zou willen halen. Zullen we eens gaan kijken welke doelen ik heb behaald? 🙂

  • Ik word 20 jaar in februari en ga dat vieren met de mensen van wie ik houd.
  • Mijn blog bestaat op 3 februari 2,5 jaar en dan komt er een leuk berichtje online. Tevens zal dit ook gebeuren als mijn blog 3 jaar bestaat op 3 augustus.
  • Ik wil graag mijn tweede boek uitbrengen dit jaar.
  • Ik hoop door te mogen naar leerjaar 3 van mijn opleiding Marketing & Communicatie.
  • Ik hoop dat ik mijn stage met een voldoende mag afronden.
  • Ik ga naar Walibi tijdens de Fright Nights.
  • Ik hoop een paar bloggers te ontmoeten.
  • Ik wil proberen mijn boek in de plaatselijke boekwinkel te krijgen.
  • Ik ga naar het toffe concert van Walking on Cars en wil daar een paar mooie video’s maken en goede foto’s schieten.
  • Ik wil een nieuwe boekenserie gaan schrijven.
  • Ik hoop Nathan Sykes live te zien en te horen.
  • Ik hoop naar een land op vakantie te gaan, al kan ik nog niets zeggen hierover.
  • En ik hoop dat het een gezond, fijn en mooi 2017 wordt met mijn lieve familie en vrienden om me heen, en natuurlijk jullie, voor wie ik dankbaar ben dat jullie altijd reageren en er voor me zijn
  1. Ik heb nog geen kans gehad om me echt te focussen op een boekwinkel. Ik heb de gehele boekenserie uitgebracht, maar heb nog geen tijd gehad voor een volledige promotionele campagne, mede vanwege mijn drukke studie.
  2. Ik heb Nathan Sykes niet kunnen zien of horen, want hij is dit jaar niet gaan touren. Of hij dat nog gaat doen weet ik niet, maar voorlopig zit het er helaas niet in.
  3. Het land zal nog even moeten wachten, maar er zijn nu wel definitieve plannen ontstaan dankzij een aantal afwegingen dit jaar.
  4. De laatste heb ik deels doorgestreept, omdat ik het niet helemaal een fijn, mooi jaar vond. Gezond was het wel voor mij, maar voor een aantal familieleden niet helemaal. Maar er zullen altijd dingen zijn die gebeuren. Toch ben ik blij dat ik dit jaar weer al mijn lieve vrienden en familie om me heen had, en natuurlijk jullie.

Al met al ben ik toch erg trots op de behaalde resultaten. Het voelde als een goed jaar 🙂

Ik ben klaar om 2017 af te sluiten en een nieuw jaar, 2018, met frisse moed te starten. 

Hoe was jouw jaar?

Liefs, Demi ❤

28 thoughts on “Doelen 2017: Behaald of niet?

  1. Ik zou je misschien wel kunnen helpen door je boek te promoten op mijn blog💙. Dit meen ik serieus. Misschien een kleine collab? Dat is een van mijn doelen voor 2018. Mijn doelen zijn ook om mijn blog meer op mezelf en wat ik leuk vind te richten. Ik ga daar nog een blogpost over schrijven⭐💙.
    Xxx

    Liked by 2 people

    1. Dat zou heel lief en leuk zijn 🙂 Dat zou zonder meer kunnen 🙂 Heel mooi doel is dat, en ik ben benieuwd naar je andere doelen! Ga het zeker lezen op je blog! Liefs

      Like

Een reactie plaatsen