Interview

Interview #73 Lauressa

Vandaag het drieënzeventigste interview, met een super geweldige blogster: Lauressa! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super vrolijke, creatieve en inspirerende blogger 🙂

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Hallo! Mijn naam is Lauressa en ik doe op het moment de studie voeding en diëtetiek. Ik hou van koken, sporten en hierover schrijven. Maar ik ben niet altijd gezond bezig hoor. Ik kan ook zo veel genieten van thuis op de bank wat drinken en serie kijken met vrienden (of alleen mijn vriend). Daarnaast vind ik lezen heel erg leuk, vooral wanneer ik in de trein zit naar mijn studie. Dat maakt het een stuk minder saai!

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Ik heb vroeger al een langere tijd een blog gehad. Hierop schreef ik over lifestyle, make-up en voeding. Dit vond ik super leuk, alleen omdat ik in mijn examenjaar belandde, verwaterde het. Dit kick die het afmaken van een bericht / het lezen van een comment / het krijgen van een nieuwe volger gaf ben ik nooit vergeten. Daarom startte ik begin dit jaar DigitaleKeuken.com. Over voeding kan ik het meeste schrijven en het sluit aan bij mijn studie. Daarnaast vind ik het een super interessant onderwerp, waar ik mensen heel graag op een leuke manier over wil vertellen op mijn blog.

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Hier heb ik zoooo lang over nagedacht. Altijd wanneer ik net een leuke naam had bedacht was het domein al bezet. Ik wilde ook iets hebben wat niet bepaalde doelgroepen uitsloot, want iedereen is van harte welkom om mijn website te bezoeken. 🙂 Denk bijvoorbeeld aan een te vrouwelijke naam zoals ‘de roze keuken’ ofzo (weet ik veel). Dan sluit je meteen alle mannen uit. DigitaleKeuken.com is precies wat ik bedoel. Het gezellige van een keuken, alleen dan digitaal.

  1. Waar schrijf je zoal over?

Ik post natuurlijk recepten, maar ook informatie over voeding, voedingsmiddelen en voedingsstoffen. Alleen dan niet op een saaie manier. Ik probeer het zo leuk en interessant mogelijk te maken, waardoor mensen er iets aan hebben en het ook kunnen toepassen op hun eigen leven. Ik schrijf ook over diëtetiek: dit gaat vooral over de psychologie achter eten. Denk aan afvallen, bewegen of manieren waarop je ervoor kan zorgen dat je ook echt gezond wíl eten.

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Ik kan mijn creativiteit erin kwijt. Niet dat ik super creatief ben ofzo. Maar ik vind het maken van foto’s en deze bewerken heel erg leuk. Ik schrijf over dingen die ik zelf interessant vind en die ik graag aan mensen door wil geven. Het afmaken van zo’n bericht geeft dan echt een kick. Ook leer je er als schrijver zelf veel van! Bijvoorbeeld de dingen die je als extra informatie op internet opzoekt.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Bij mijn vorige blog duurde het heel lang voordat ik een eerste reactie kreeg. Bij deze ging het best snel. Dat maakte me heel blij. Het krijgen van feedback is zo fijn en ik vind het altijd zó lief als mensen iets aardigs schrijven.

  1. Wat hoop je nog te bereiken?

Ik ben van plan om niet zomaar met deze blog te stoppen, dus ik hoop in de toekomst vaker en meer regelmatig berichten te posten. Daarnaast hoop ik op nog meer interactie tussen mijn volgers en de mensen die ik volg. Het is zo leuk om andere blogmaatjes steeds beter te leren kennen. Daarom wil ik in de toekomst ook meer blogberichten van anderen lezen en daaronder praatjes maken. Altijd gezellig!

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Ten eerste, wat leuk dat jullie dit gelezen hebben! Wat wil ik meegeven, een levensles? Wat mij heel gelukkig maakt in het leven is het proberen te hebben van een positieve attitude. En dat is soms nog best lastig! Maar in de meeste situaties kan je kiezen om voor een positieve kijk te gaan, in plaats van een negatieve kijk. Als dat lukt, kun je heel gelukkig worden.

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Liefs, Demi ❤

 

18 thoughts on “Interview #73 Lauressa

Een reactie plaatsen