Tag

Been there done that tag

Hey Creabea’s,

Ik kwam deze leuke tag tegen. Ik heb nog niet heel veel gereisd, maar ik zou het ergens best wel graag willen doen. Denk ik. Waarschijnlijk wel 😉 Ik heb de vragen even vluchtig doorgelezen en gelukkig kan ik ze op zich wel beantwoorden! Dus lezen jullie gezellig mee? Here we go!

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?

Ik heb Tsjechië, België, Duitsland en Frankrijk bezocht.

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?

Dat zijn eigenlijk meerdere landen. Canada, Australië, Nieuw-Zeeland, Ierland, Schotland en Engeland.

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)

Ik houd van sightseeing. Ik vind het geweldig om mooie plekken, steden en gebouwen te bezoeken. Ik maak graag foto’s en wil graag alle bezienswaardigheden in een bepaald gebied bezocht hebben.

blonde, boardwalk, girl

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?

Ik denk Praag. Ik ben namelijk alle foto’s van de reis daarheen kwijt geraakt. Ik zou best graag de mooie klok nog weer willen zien, en wat meer genieten van de mooie bezienswaardigheden daar. Toen ik daar was, was ik er met school, en we hadden niet veel tijd om alles rustig te bekijken.

Laat je allerleukste vakantiefoto zien.

Ik heb ooit een hele mooie gemaakt in Praag, maar die ben ik dus helaas kwijtgeraakt. Verder heb ik geen vakantiefoto’s die ik zou kunnen laten zien, in ieder geval behoren ze niet tot de allerleukste 😉

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

Nee, ik denk ook niet dat het snel zou gebeuren.

adventure, ball-shaped, blur

Met wie ga je meestal op reis?

Met mijn familie. Ik ben dus één keer met school op reis geweest. In de toekomst hoop ik dat ik een vriend krijg waar ik hopelijk een roadtrip mee kan maken. Ik zou het met niemand liever willen dan met mijn vriend.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)

Ik hoop dat ik volgend jaar naar dat ene land op vakantie kan met die ene persoon die ik daar heel graag voor wil meevragen.

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?

Als ik mijn familie, katje en lieve vrienden maar om me heen heb, dan maakt het me niet uit waar ik ben. En qua attributen, neem ik dolgraag mijn laptop en notitieboekje mee. Zonder schrijven en muziek overleef ik het niet 😉

car, HD wallpaper, italy

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?

Jazeker, in Egmond aan Zee, Brabant, op een aantal eilanden en nog een paar andere vakantieparken en plaatsen die ik even vergeten ben ^^

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?

Is dat een strikvraag? Menig lezer die mij een beetje kent weet dat ik dol ben op pretparken! Ik houd enorm veel van achtbanen en ik zou echt willen wonen in Walibi!

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?

Geen van beiden eigenlijk. Maar als ik moet kiezen, dan de skivakantie. Het lijkt me heel gaaf om te kunnen snowboarden.

alpine, alps, bigair

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?

Disneyland Parijs, waar ik een dagje ben heen geweest als 8-jarige. Ik ging met mijn ouders, kennissen van hen en hun dochtertje op vakantie. Ik heb echt genoten die paar dagen, en zeker die ene dag in Disneyland!

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?

Dat een aantal vrienden ruzie kregen tijdens één van onze vakanties. Dat was erg akelig en naar.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?

Ik ben niet weggeweest naar een ander land en ga dat dit jaar ook niet doen. Ik hoop volgend jaar naar een land op vakantie te gaan, al acht ik die kans wel zeer klein.

Waar zou je nooit op vakantie gaan?

Ik heb eigenlijk geen idee, op dit moment niet in ieder geval.

Road in City during Sunset

In welke landen ben jij allemaal al geweest? Waar wil je nog dolgraag een keer naar toe?

Liefs, Demi ❤

 

18 thoughts on “Been there done that tag

  1. Je schrijft erg fijn om te lezen, leuke tag! Ik zou zeker ooit naar Japan willen, daar is het zo anders dan hier. En naar Zweden want daar woont een super goede vriendin van me en het is daar zo mooi kwa natuur.

    Liked by 1 person

  2. Dankjewel, wat leuk om te horen 🙂 Dat zijn ook echt twee hele mooie bestemmingen om te bezoeken lijkt mij. Wat leuk dat daar iemand woont die je kent 😀 Ben je er al vaak geweest? Liefs

    Like

Een reactie plaatsen