Questions to yourself

1000 vragen aan jezelf #20

Hey Creabea’s,

Dit keer vraag 533 t/m 560 🙂

533. Past je naam bij je?

Nee, ik vind mijn naam afschuwelijk. Het past totaal niet bij me vind ik.

534. Wat is het grootste verschil tussen jou en je partner?

Ik heb geen partner.

535. Welke gekke eetgewoonte heb je?

Ik heb geen gekke eetgewoontes.

536. Als alles mogelijk was: welk dier zou je willen hebben als huisdier?

Een draak, dat lijkt me echt zo gaaf!

537. Op welke vraag wist je onlangs geen antwoord?

Ik had wel vragen die ik niet kon beantwoorden, maar ik heb nog geen vraag gehad waar ik geen antwoord op wist.

538. Wat is de allerbeste uitvinding geweest?

Boeken, de kunst van het schrijven.

539. Als je moest emigreren, naar welk land zou je dan gaan?

Sowieso voor de volle 100% naar Engeland!

540. Waar zoek je een film op uit?

Vooral op de knappe acteurs die erin spelen, maar ook op genre.

541. Houd je een dagboek bij?

Nee, maar wel de mooie momenten die ik op een dag beleef. Ik heb een ‘good moments of 2017’ potje.

542. Wie staat er op je favoriete foto?

Mijn huisdieren.

543. Voel je je vaak onnodig schuldig?

Soms. Ik kan zo even niet precies zeggen wanneer of waarom, maar ik denk dat iedereen dat weleens heeft.

544. Wat vind je het leukste aan de zomer?

Dat ik vrij heb van school en dat ik naar pretparken kan gaan.

545. Wat kun je het makkelijkst missen?

Insecten, vooral wespen en steekvliegen.

546. Hoe verwen je jezelf?

Als ik een boek, game of cd koop.

547. Wat is je favoriete vervoersmiddel?

De auto, maar dan wel als ik rijd 😉

548. Ben je blij dat je ergens van af bent?

Ja, ik ben toch wel blij dat ik niet meer op de onderwijsassistent opleiding zit. Ik weet niet of ik gelukkig was geworden in dit beroep als de basisscholen allemaal zo streng, ongeïnteresseerd en asociaal zijn.

549. Wat denk je ‘s ochtends als eerste?

Hoe laat ben ik vrij?

550. Wat herinner je je nog van de kleuterschool?

Dat ik het er niet leuk vond omdat de kinderen nooit met mij wilden spelen en me altijd gingen plagen.

551. Welk uitje staat er op de planning?

De grote improvisatieshow en Walibi. Verder weet ik nog niet wat ik ga doen dit jaar.

552. Aard je beter in een dorp of in een stad?

In een dorp. Ik woon al mijn hele leven in een dorp en ik heb het reuze naar mijn zin.

553. Met welke persoon die je niet persoonlijk kent, voel je je verbonden?

Met een medefan van Nathan die ik heb ontmoet via internet. We praten heel veel en we zijn van plan elkaar ooit te gaan ontmoeten. We zijn hele goede vrienden geworden.

554. Waar houd je je aan vast in moeilijke tijden?

Aan mijn creativiteit, capaciteiten, vaardigheden en inspiratie. Eigenlijk op alles wat laat zien wie ik ben en wat ik kan.

555. Ben je lief voor jezelf?

Ja, ik complimenteer mezelf vaak, beloon mezelf na hard werken en ben trots op mezelf.

556. Wat houdt vriendschap voor jou in?

Sowieso vertrouwen, respect, lief en leed kunnen delen en er voor elkaar zijn. Niet tegen elkaar liegen, leuke dingen doen en elkaar steunen.

557. Door wie ben je onlangs verrast?

Een oud collega van mij omdat hij mee wilt naar de jaarprijs show en naar een comedy show 😀

558. Durf je vragen te stellen?

Ja, ik ben leergierig en bij onduidelijkheid wil ik graag weten hoe het precies zit.

559. Heb je dingen op voorraad die jezelf nooit eet of drinkt?

Uiteraard, maar dat is dan meestal voor mijn ouders.

560. Leg je jezelf zelfverzonnen regels op?

Ik geloof niet dat ik dat doe.

Vraag van de dag: Waar houdt jij je aan vast in moeilijke tijden?

Ik hoop dat je dit deel leuk vond ^^

Liefs, Demi ❤

18 thoughts on “1000 vragen aan jezelf #20

Een reactie plaatsen