Personal

Mini verslag jaarprijs

Hey Creabea’s,

Zoals ik al een tijdje geleden heb vermeld, werd ik dankzij mijn school genomineerd voor een jaarprijs. Dit houdt in dat je een goede student bent en iets speciaals hebt gedaan of meegemaakt om hiervoor genomineerd te worden. Ik was samen met 15 anderen genomineerd, en dat terwijl je uit 15000 studenten gekozen bent. Dat is een hele mooie winst, en voor mij was dat allang genoeg.

We hadden deze week de uitreiking. Je mocht je gasten uitnodigen en we moesten die dag om 1 uur aanwezig zijn. We gingen de hele show repeteren en kregen de tijd om ons om te kleden en de visagie in te gaan. Zoals jullie weten ben ik daar niet van, en dus heb ik een beetje mijn eigen make-up gedaan. Zonder mocht ik niet het podium op, maar ik wilde geen kilo’s op mijn gezicht hebben. Hier gingen ze mee akkoord nadat ze een controle hadden uitgevoerd. Gelukkig was het genoeg, haha. Ik had een zwarte broek aan, een witte blouse en een zwarte colbert met daaronder donkerblauwe laarzen met een beige zool en ik had mijn haar een beetje ‘gekruld.’

Rond 7 uur kwamen de eerste gasten naar binnen. Ik heb een heel uur lang met een mede genomineerde doorgebracht. We konden het al die keren en ook nu goed met elkaar vinden en trokken met elkaar op, dat was heel erg gezellig. Het klikte zo goed omdat hij ook een boek heeft geschreven. Ik zag eindelijk na 2 maanden mijn collega weer en dat was echt geweldig. Ook was mijn beste vriendin er, mijn oma en opa, mijn ouders en mijn vriendengroep. Ik ben heel blij dat ze me allemaal kwamen aanmoedigen.

Om kwart over 8 startte de show. Ik was als tweede aan de beurt en je werd ondervraagd. Er zaten 1200 mensen in de zaal en ik vond het echt kicken om daarvoor te staan. Toen ik over mijn boek begon, en over mijn tweede boek (dat trouwens nog voor het einde van april uitkomt!) begon het publiek te klappen. Dat was heel erg gaaf. Er was een band aanwezig, er was een dansact en een musical act. Het was een hele leuke show. Nadat alle 15 kandidaten waren geweest, werd de winnaar bekend gemaakt.

En ik heb gelukkig niet gewonnen. Nu vraag je je vast af: Hé, maar wilde je dan niet winnen? Nee, ik vond deze aandacht al ruim zat. De winnaar mag namelijk landelijk meedoen aan nog een wedstrijd en daar worden ook echte campagnes voor gemaakt. Dat zag ik absoluut niet zitten. Ik vond deze aandacht voldoende voor mijn doen. Ik heb wel echt genoten van het hele traject en de show en ik ben heel blij en vereerd dat ik was genomineerd. We hebben een bos bloemen gekregen, een beeldje (mijn allereerste trofee!) en een cheque. Het was echt een hele leuke ervaring en het staat heel mooi op mijn CV 🙂

Ook waren er nog een aantal docenten van mijn opleiding die me kwamen feliciteren en mijn stagebegeleiders waren er ook. Zelfs een oud klasgenoot van mijn eerste opleiding Onderwijsassistent kwam me aanmoedigen, dat was echt heel erg lief. Ook mijn mentor was er en ik werd ook door mijn mede genomineerden gefeliciteerd, en dat deed ik op mijn beurt bij hen. Want aan het einde van de dag waren we allemaal winnaars. We waren genomineerd uit 15000 studenten, we kregen allemaal een beeldje en een cheque en we zijn heel hecht geworden. Meer kun je gewoon niet winnen. Dit was fantastisch, voldoende en geweldig.

Ik wil mijn school en mentor bedanken en alle mensen die voor ons de show hebben gemaakt. Bedankt aan al mijn gasten die er waren en bedankt voor de geweldige avond ❤

Liefs, Demi ❤

 

14 thoughts on “Mini verslag jaarprijs

Een reactie plaatsen