Challenge

30 Day Blog Challenge #16

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 16 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Mijn mooiste vakantie

Ik ben niet vaak op vakantie geweest. Mijn ouders en ik zijn echte huismussen, en blijven liever thuis. Al ben ik als kind zijnde wel met ze naar Ameland geweest en de allermooiste vakantie, was naar Disneyland Parijs, al herinner ik me er niets meer van. Ik was 8 jaar en ging met mijn ouders en vrienden van hun met hun dochtertje naar België, en dus een dagje naar Disneyland Parijs. We zijn niet lang weggegaan, en zijn maar één dagje en nachtje in Frankrijk geweest, maar gelukkig heb ik nog foto’s, en ik hoop er ooit weer heen te gaan.

Ik ben met school naar Praag geweest, wat ik eigenlijk geen vakantie noem, maar wat me zeker is bijgebleven als reis. Het was immers de allereerste reis in mijn eentje, en ik was als vijftienjarige in Tsjechië geweest. Ik heb er hele mooie dingen gezien, ook nare dingen, maar ook interessante dingen. Ik zal de reis niet vergeten, al baal ik dat ik de foto’s kwijt ben. Gelukkig heb ik het filmpje nog die tijdens de reis is gemaakt.

Met vrienden ben ik 3 keer op vakantie geweest. De eerste keer zijn we naar de Efteling geweest en zijn we verbleven op het Oostappen vakantiepark. Het was erg regenachtig en koud, maar het was zeker een leuke vakantie. De tweede vakantie gingen we naar Egmond aan Zee, een dagje naar het strand en naar Amsterdam. Deze vakantie was aan het begin heel leuk, maar eindigde niet zo leuk. De derde vakantie was tot nu toe de leukste. We zijn naar Bergen op Zoom geweest, en zijn naar de Efteling en Beekse Bergen geweest. Het was een super leuke vakantie, ondanks de regen.

Ik hoop ooit eens naar Engeland te gaan, en dan het liefst naar Londen. Het is een grote droom van mij om daar eens heen te gaan, alleen is het nogal duur om een vakantie te boeken. Maar wie weet, als mijn boeken gaan verkopen, dan kan ik vast een reis betalen.

Ben jij weleens in Londen geweest? Wat zouden echte bezienswaardigheden zijn?

Liefs, Demi ❤

 

18 thoughts on “30 Day Blog Challenge #16

  1. Londen is geleden van toen ik zwanger was van Middelste, 23 jaar. 😀😀
    Ik wil zeker terug, eerst gaat B binnen 4 weken met Jongste voor zijn verjaardag!

    Liked by 2 people

  2. Wat leuk te lezen dat London (of all places) op je wenslijst staat. Ik kan je zeggen : het is een fantastische stad. Duur, dat zeker, dus ik hoop dat je veel royalties ontvangt van je boek. Lekker winkelen en jezelf aan alle luxe vergapen bij Fortnum & Mason of Harrods mag wat mij betreft zeker niet ontbreken !

    Liked by 1 person

    1. Jaa, hihi ^^ Best voorkomend, maar ik vind het zo’n bijzondere mooie stad, ik wil het zo graag eens echt zien! Haha, daar was ik al bang voor 😉 Ik hoop het ook, maar zolang als ik de bezienswaardigheden maar kan zien, ben ik al tevreden 🙂 Oh die schrijf ik zeker op mijn lijstje! Liefs

      Like

  3. Alsnog erg leuke vakanties 🙂 ik ben vaker in Londen geweest (morgen komt er een blog online over mijn laatste reis naar Engeland). Het leukste vind ik the National Gallery, daar hangen zulke mooie schilderijen! En de chocoladetaart ergens in een kerk (vergeet altijd waar die zit) is super!
    Liefs Kimberly

    Liked by 1 person

Een reactie plaatsen