Photo

Photo Challenge #1

Hey Creabea’s,

Er is nog een leuk spel wat ik op mijn verjaardag heb gespeeld. Ik denk dat velen van jullie het wel kennen. Het ook wel Guess The YouTuber op YouTube. Maar ik heb het veranderd in Guess The Famous Person.

Ik ga dus per keer 6 foto’s delen, waarvan jullie mogen raden wie het is. Ik zal als enige hint erbij zetten of het een Nederlander is of welk geslacht diegene heeft. De antwoorden komen op 5 maart online. En alsjeblieft, niet vals spelen door de afbeeldingen via Google op te zoeken.

Foto 1: Het is een Nederlandse man.

1.png

Foto 2: Het is een Amerikaanse man.

2.png

Foto 3: Het is een Nederlandse vrouw.

3.png

Foto 4: Het is een Amerikaanse man.

4.png

Foto 5: Het is een Nederlandse man.

5.png

Foto 6: Het is een Nederlandse man.

6.png

Wie denk jij dat deze bekende mensen zijn? Laat het hieronder weten in de reacties! Ik ben benieuwd hoeveel jullie er goed raden 🙂

Liefs, Demi ❤

24 thoughts on “Photo Challenge #1

Een reactie plaatsen