Fashion · Personal

Mijn kledingstijl

Hey Creabea’s,

Ik heb een vrij makkelijke kledingstijl, maar het is absoluut niet echt meisjesachtig. Ik houd namelijk echt totaal niet van roze, en ben een grote fan van sneakers en petten. Ik vind het leuk om me wat stoerder te kleden, wat meer urban. Ik draag ook graag een vest over mijn shirt, maar in de zomer natuurlijk niet. Ik wil dus hierbij graag mijn stijl laten zien.

Ik heb dit met veel moeite in elkaar geplakt, haha. Het shirt vind ik qua opdruk echt heel leuk. Ik draag wel graag zwarte shirts met een leuke quote of print erop. Daaronder draag ik altijd jeans, en als schoenen draag ik heel graag sneakers, vooral skate sneakers vind ik leuk en lekker zitten.

Afbeeldingsresultaat voor pet zwart met beigeAfbeeldingsresultaat voor colbert dames

Ik draag graag dat soort petten, niet al te mannelijk, maar nog wel een beetje leuk met een kleurtje. Het vest is iets soortgelijks van wat ik graag draag, maar het liefst heb ik één met een rits.

Ik heb vaak mensen die me wel aankijken, maar dat deert me echt niet. Ik voel me fijn in deze kleren, ik voel me mezelf, en ik vind dat dat telt. Ik draag dit nu eenmaal graag, en dat is wat telt.

Is jouw stijl soortgelijk, of het tegenovergestelde?

Liefs, Demi ❤

18 thoughts on “Mijn kledingstijl

  1. De vraag is dan natuurlijk waarom ze naar je kijken. Misschien gewoon omdat je er vlot en sportief uitziet? Dat is in ieder geval waarom ik zou kijken! Daar houd ik wel van, lekker makkelijk. Als het te warm is kan het vest uit en als het koud is, kan het vest weer aan. Zelf heb ik ook zo een soort stijl, alleen draag ik dan meestal van die stoffen jasjes in plaats van vesten. Lekker dragen waar jij je goed in voelt, Xoxo

    Liked by 1 person

    1. Haha, dat zou kunnen 😉 Of omdat ik soms een pet draag? Maar echt het deert me niet, ik draag gewoon datgene wat ik wil dragen. Dat ben ik helemaal met je eens, het is makkelijk en het ziet er goed uit. Wat leuk! Jasjes vind ik ook altijd erg leuk staan ^^ Liefs

      Liked by 1 person

  2. Ik hou van deze stijl, draag het zelf ook, behalve de pet dan. Mijn hoofd is eigenlijk te klein voor zo’n cap, ik heb altijd kindermaten nodig, best genant hahahahaha.
    Maar een jeans, lekker shirt en een vest erover is de ideale kledingstijl!
    Soms draag ik ook een colbertje in plaats van een vest, maakt het net iets netter en zit even lekker! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Haha, yeey ^^ Ik heb er juist echt zo’n perfect hoofd voor, I don’t know why haha. Leuk om te horen dat je mijn mening deelt 🙂 Ja ik draag geregeld een colbert naar mijn stage ^^ Liefs

      Liked by 1 person

  3. deze stijl is gewoon echt heerlijk om te dragen en een makkelijke kledingstijl hoeft niet altijd saai te zijn. meestal combineer ik een aantal stijlen met elkaar. liefs

    Liked by 1 person

  4. Lekker dragen waar je je fijn in voelt! ik ben trouwens wel benieuwd wat voor schoenen je graag draagt,ik vermoed sneakers. Ik draag zelf graag jurkjes en rokjes gecombineerd met een mooie hakschoen. maar ik vind het ook heel leuk om een leuke trui gecombineerd met een skinny jeans en bijvoorbeeld all stars te dragen! liefs

    Liked by 1 person

    1. Dat ben ik helemaal met je eens, het deert me ook niet zo wat men ervan vind. Ja, klopt, haha, bijna altijd sneakers. In de winter laarzen en in de zomer slippers en verder niets anders. Oh dat zijn ook zeker leuke combinaties ^^ Liefs

      Liked by 1 person

  5. Wat een toffe stijl!!! draag juist wat je fijn vind en schijt aan de rest 🙂 ik vind je stijl echt leuk! Ik hou der wel van !

    Liked by 1 person

Een reactie plaatsen