Interview

Interview #43 Luna

Vandaag het drieënveertigste en laatste interview, met een super geweldige blogster: Luna! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, creatieve en spontane blogger 🙂

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Hallo, ik ben Luna en ben 13 jaar oud. Ik heb een passie voor dansen en bloggen. Ik ben ook een grote fan van Shawn Mendes. (En ga zelfs naar zijn concert! 🙈) en ik doe de richting Latijn, eerste jaar.

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Tja, ik vond het al heel leuk om te schrijven, verhaaltjes enzo. En ik vind het ook wel leuk om veel dingen te delen met mensen. En die dingen wou ik wel delen met meer mensen, dan alleen mijn vrienden. En ik doe het nu ook echt super graag.

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Toen ik bezig was met mijn blog moest ik een blognaam verzinnen. En ik dacht zo een beetje na. En toen kwam ik op het idee dat ik soms wel eens in mijn Wonderland leef. En dat Wonderland heb ik dan Luna’s Wonderland genoemd. 😊

  1. Waar schrijf je zoal over?

Ik schrijf over van alles en nog wat. Over dingen die mij interesseren. Ik doe bijvoorbeeld ook interviews. Ik schrijf ook over mode en beauty. Echt van alles kan je op mijn blog zien. 🙊

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Ik vind het leuk dat je nieuwe mensen leert kennen. En dat je je eigen mening kan delen met iedereen. En gewoon het schrijven van een artikel zelf is zo leuk.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?
Ik had niet verwacht dat ik zo gegroeid zou zijn in die korte tijd. Maar ook de vele samenwerkingen met ander bloggers, voor interviews en dergelijke. En grote mensen te interviewen. Dat vind ik super cool!

7. Wat hoop je nog te bereiken?

Nog heel veel zeker wil ik de 100  volgers halen. En nog heel veel mensen leren kennen en samenwerken met mensen/bedrijven. Echt nog veel meer om op te noemen.

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Ik wil zeggen dat het heel belangrijk is dat je in jezelf  geloofd. En zeg af en toe eens tegen jezelf hoe leuk je wel niet bent. Is echt heel goed, want zo kweek je zelfvertrouwen. Want van jezelf houden is SUPER belangrijk.

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Ik hoop dat jullie van deze serie hebben genoten. Ik ben ontzettend blij en verheugd dat ik zoveel aanmeldingen heb gehad, en ik hoop hiermee dat velen van jullie door hier in het zonnetje te staan, meer bezoekers hebben gekregen ^^ Wie weet komt dit ooit nog terug, maar voor nu is dit de laatste.

Liefs, Demi ❤

12 gedachten over “Interview #43 Luna

Een reactie plaatsen

