Music

My Music Tips #15

Hey Creabea’s,

Ik vond dat deze rubriek ook een nieuwe naam verdiende, per slot van rekening deel ik liedjes die ik erg leuk vind. Ik luister nu eenmaal dagelijks naar muziek, variërend van de toffe liedjes van nu tot de wat oudere, maar nog steeds toffe liedjes van de early zero’s. Doe je oortjes in en luister mee!

  • Pink: Just Like Fire
  • The Fray: Over My Head
  • Nick Lachey: What’s Left Of Me
  • Justin Timberlake: Can’t Stop The Feeling
  • Willy William: Ego
  • Calvin Harris ft Rihanna: This Is What You Came For
  • Walking On Cars: Speeding Cars

(ECHT EEN AANRADER!)

Geniet van deze liedjes in de auto, tijdens het leren of in de trein, enjoy!

Liefs, Demi ❤

Doe je al mee aan mijn winactie?

22 thoughts on “My Music Tips #15

  1. Goeiemorgen Demi en tijdens het poetsen , hahaha , swingen met slangen Trees 🙂 . Voor degene die niet weten wie slangen Trees is , zo noem ik mijn stofzuiger , hihi . Alleen video van Calvin Harris ft Rihanna werkte niet bij mij , geblokkeerd voor je land staat erbij maar ken liedje wel 😉 . Fijne zondag , liefs ♥♥♥

    Liked by 1 person

      1. Heb altijd wel muziek op de achtergrond aanstaan alleen ‘s avonds niet als ik tv kijk . Heb 16.000 liedjes op pc opgeslagen in verschillende lijsten en alleen maar wat ik leuk vind , hihi . Worden voor Nederland wel vaker video’s geblokkeerd , erger ik me ook om 😉 . Liefs ♥♥♥

        Liked by 1 person

      2. Media player meld dat ik er zo veel in heb staan 😉 . Zijn die rechten hè , dat het hier niet mag worden vertoond . Vind het ook maar raar want als je andere video aanklikt , pakt die wel 😉 . Zullen we het toch maar aan Joost vragen , 🙂 . Liefs ♥♥♥

        Liked by 1 person

Een reactie plaatsen