Films/movies

My Movie Tips #15

Hey Creabea’s,

Ik dacht dat deze rubriek wel een nieuwe naam verdient. Ik doe deze rubriek om de maand, zodat ik veel filmtips kan verzamelen voor jullie. It’s movie time!

  • Finding Dory

Dory, de vriendin van Marlin, de vis die alles vergeet, herinnert zich ineens dat ze familie heeft. Samen met Marlin en Nemo gaat ze naar Californië, om te zoeken naar haar ouders. Zal ze met haar korte termijn geheugen haar ouders terug kunnen vinden?

  • Alice Through The Looking Glass

In dit deel moet Alice de gekke hoedenmaker helpen zijn familie terug te vinden. Hij gelooft namelijk dat ze nog leven, maar is dat ook zo? Ze steelt het belangrijkste bezit om de klok te laten tikken, en probeert daarmee het verleden te veranderen. Maar is dat mogelijk?

  • Miss Congeniality

Een FBI-agente gaat undercover als Miss USA, om te proberen de missverkiezing te redden. Maar om uit te kunnen komen voor de staat, moet ze een uitgebreide cursus vrouwelijkheid ondergaan. En doordat ze agente is, heeft ze nogal een mannelijk karakter. Kan ze zich als een heuse Miss gedragen en tegelijkertijd de boel redden zonder zichzelf te verraden?

  • Miss Congeniality 2

Miss USA en een belangrijke man worden ontvoerd. Ondertussen is de FBI-agente tijdens een tour de FBI aan het promoten. Haar collega, een brutale agente, is haar lijfwacht. Ze besluit de kidnapping alleen te onderzoeken, ondanks de bevelen van haar chef. Zal haar dit te duur komen te staan door haar eigen verleden als Miss?

  • Ghostbusters

Ghostbusters

Een her verfilming van het origineel, met dit keer vrouwen in de hoofdrol. Eigenlijk is het verhaal hetzelfde, maar door de grappen tussendoor is het zeker een leuke film. En zeg nou zelf, hun ‘assistent’ is knap, en naïef, en dat werkt goed op je lachspieren. Maar zal hij alle plannen in de war schoppen?

  • Ice Age Collision Course

Deel 5 van Ice Ace, waarvan nu verwacht wordt dat dit het einde is. De vrienden moeten alweer proberen zichzelf te redden van de ondergang, dit keer van de meteorieten. Zullen ze er weer in slagen zichzelf te redden? Of is dit toch echt het einde? En Scratch, krijgt hij eindelijk zijn welverdiende eikel (noot)?

Nestel jezelf op de bank of ga naar de bioscoop, en geniet van deze leuke films! 😀

Liefs, Demi ❤

Doe je al mee met mijn winactie?

28 thoughts on “My Movie Tips #15

  1. Hoi Demi , niet allemaal mijn keuze maar dat is ieder voor zich 😉 . Miss Congeniality pas nog op tv geweest en Ice Age zag ik gisteren nog voorbij flitsen 😉 . Originele Ghostbusters in de bioscoop gezien 🙂 . Kijk zelf toch het liefste naar horror en waargebeurde 🙂 . Fijne woensdag , liefs ♥♥♥

    Liked by 1 person

    1. Hoi Anja, dat is waar ook, daardoor heb ik die films gezien, hihi ^^ Ja, die heb ik gekeken, dat was deel 3, en dit is deel 5 ^^ Dat zijn ook spannende genres ^^ Fijne woensdag, liefs

      Liked by 1 person

  2. Finding Dory, Ghostbusters en Ice Ace 5 ga ik absoluut in de bioscoop kijken !! Net zoals The Purge Election Year !!
    Goede films deze maand in de bios! Love it!

    Liked by 1 person

  3. Leuk artikel! Ik zou heel graag nog finding dory willen zien dus die ga ik binnenkort gezellig kijken met mijn vriend! :’)

    Liked by 1 person

Een reactie plaatsen