End of month

End of Month #7

Ik blik in dit artikel terug op de vorige maand en kijk vooruit naar de nieuwe maand.

Deze maand was het de eerste maand van 2016, januari. Wat heb ik allemaal beleefd?

Ik ben nog niet met mijn beste vriendin naar het kattencafé geweest. Helaas is die nog dicht. Als het goed is wordt hij begin februari geopend ^^ Op 16 januari was mijn katje hier 1,5 jaar bij ons. Wat is die tijd snel gegaan, en wat is hij snel gegroeid, te snel eigenlijk… Ik ben deze maand nog met een goede vriendin van me naar de film Daddy’s Home geweest. Ik heb ook afgesproken met een goede vriend van Theatersport. We hebben gegamed en gepraat over Theatersport. Ik ga ook nog met een andere goede vriend van Theatersport afspreken binnenkort. Ik heb deze maand ook gefilmd voor mijn filmproject van school en heb een account aangemaakt op Wattpad 🙂 En… van mijn ouders en oma en opa heb ik alvast zo’n top cadeau gekregen voor mijn verjaardag! Ik ga naar een concert! Dat is pas in maart, maar ik ben zo happy 😀 Welke band het is, houd ik nog even geheim ^^

In de komende maand bestaat mijn blog 1,5 jaar. Ook heb ik deze maand een toetsweek en een filmfestival waar we onze filmpjes laten zien aan elkaar. Verder draait deze maand weer om school, maar ook mijn my birthday. Ik word 19 jaar deze maand. Ik kan bijna niet wachten!

Ik wil nog even een paar leuke plaatjes doen om de maand af te sluiten. (De plaatjes zijn afkomstig van Facebook)

Hoe was jouw maand?

Liefs, Demi ❤

48 thoughts on “End of Month #7

  1. Oh, super leuk artikel!! Ik ben echt benieuwd naar welke band je gaat, en dat kattencafé klinkt alvast erg leuk!😊X

    Liked by 1 person

  2. Haha ik moest echt heel erg lachen om die quotes op het einde! Sommige zijn zó herkenbaar, vooral die van je telefoon opladen, ik doe dat echt altijd :’)

    Liked by 1 person

Een reactie plaatsen