Music

Muziek top 5 september

Ik heb deze vijf nummers de laatste tijd veel op repeat gehad, kijk je mee? (Het is geen top 5 van deze maand, maar meer van wat ik deze maand heb geluisterd, en ze kunnen oud zijn)

  1. Wildest Dreams van Taylor Swift

2. Cool For The Summer van Demi Lovato

3. What Do You Mean? van Justin Bieber

En nu ben ik heel eerlijk. Ik luister normaliter niet naar zijn muziek. Dit liedje kwam voorbij, en het klonk echt heel goed. Toen ik erachter kwam van wie het nummer was, dacht ik: ‘Wauw, goed gedaan!’ Ik ben geen fan, maar dit is geen slecht nummer, helemaal niet eigenlijk.

4. I Don’t Like It, I Love It van Flo Rida ft Robin Thicke

5. Flashlight van Jessie J

Ken je de liedjes? Vind je ze leuk?

Liefs, Demi ❤

30 thoughts on “Muziek top 5 september

  1. Aaah yes eer iemand die Justin z’n nieuwe liedjes leuk vind!! Vind dat echt zo leuk om te horen , dat iedereen hem steeds meer gaat waarderen ☺️

    Liked by 1 person

Een reactie plaatsen