Goals

Zomerdoelen 2015: Gehaald of niet?

Laten we eens gaan kijken welke doelen ik heb behaald 🙂

1. Vijf boeken uitlezen die al een tijdje liggen te verstoffen.
2. Vijf films kijken die nog steeds ongekeken in mijn kast liggen (zelfs 6!)
3. Foto’s maken van mijn uitstapjes en dat delen.
4. Bloggers ontmoeten of pen- of mailvrienden met ze worden, aangezien mijn ouders het een beetje eng vinden (ja, je kent het 😉 )
5. Veel bakken en mijn creativiteit erop loslaten.
6. Tekenen en mijn tekeningen delen.
7. Mijn tweede boek uitbrengen.
8. Afspreken met een vriendin die ik al lang niet meer gezien heb.
9. Mijn schilderij afmaken.
10. Tien kleurplaten kleuren in mijn kleurboek voor volwassenen (zelfs 15!)

Helaas is alleen het tweede boek uitbrengen niet gelukt. Ik heb het niet gedaan, omdat mijn eerste nou niet echt goed verkoopt. Nog steeds 6 verkocht, door 4 familieleden, een goede vriendin van mijn moeder en een blogger. Ik weet dus nog niet wanneer ik hem uitbreng, maar het zal nog wel even duren. Gelukkig heb ik de rest wel gedaan ^-^

Zijn jouw doelen (als je die had) ook behaald?

Liefs, Demi ❤

50 thoughts on “Zomerdoelen 2015: Gehaald of niet?

  1. Leuke doelen heb je gehaald!😊 Jammer van je tweede boek, maar ik ben er zeker van dat dat nog wel komt! Je schrijft geweldig, dus de moed niet opgeven! X

    Liked by 1 person

Een reactie plaatsen