Other

Blogschema

Het leek mij wel handig om een soort blog schemaatje op te stellen. Zo is het ook handiger voor jullie.

Maandag:

Horoscoop: een positieve horoscoop voor de gehele week.

Dagboek: een nieuw deel van het dagboekverhaal.

Dinsdag:

Theatersport: tot begin juni een verslag van mijn cursus training.

Woensdag:

LifeUpdate: een kort plogje van wat ik op de woensdag doe.

Donderdag:

Verhaal: een nieuw deel van het verhaal.

Expectation vs reality: een herkenbare foto.

Vrijdag:

Tag: een leuke tag, met mijn eigen antwoorden.

Zaterdag:

Gedicht: een mooi of bijzonder gedicht.

Quote: een mooie quote om te delen.

Zondag:

Weekend Update: een korte update van mijn vrijdagavond, zaterdag en zondag.

Eens per maand komen de volgende dingen:

Vijfentwintigste van de maand:
Muziek top 5: mijn muziek top 5 wat ik op dat moment luister.
Twintigste van de maand:
Films top 5: welke 5 films ik de afgelopen maand heb gekeken.
Tiende van de maand:
Invulverhaal: vul de lege plekken in met de woorden tussen haakjes.
Vijfde van de maand:
Afmaakverhaal: maak het verhaal op je eigen manier af.
Vijftiende van de maand:
Test: vul de test in en kijk wat jouw uitkomst is.
Twaalfde van de maand:
Wedstrijd: doe mee aan de wedstrijd door een verhaal in te sturen.
Hangt af van het moment waarop het wordt gemaakt:
Recept: een lekker, makkelijk recept.

Er komen tussendoor ook weleens andere berichtjes 🙂
Ik schrijf alles zelf, en bedenk ook alles zelf, hihi 🙂

Liefs,

Creabeaatje34✒

22 thoughts on “Blogschema

Een reactie plaatsen