Concert

Concertverslag Conor Maynard

Ik ben 13 oktober naar het concert van Conor Maynard geweest in Melkweg te Amsterdam. Het was een ontzettend toffe show en ik heb echt enorm genoten! Hij heeft echt een geweldige stem en kan enorm zuiver zingen. Ik kon oprecht de glimlach niet meer van mijn gezicht afkrijgen. Echt een concertavond naar mijn hart. Al was er wel een vervelende dame die zo’n harde stem had, dat ze tot twee keer toe keihard door de zaal heen schreeuwde. Ze is uiteindelijk uit de zaal verwijderd. Maar voor de rest was het een fijne avond!

Hij had als support act Casey Lowry en ANTH. De eerste heb ik niet gezien, maar de tweede wel. Want ANTH is een hele toffe rapper die vaak featured bij Conor’s nummers. Rond kwart over 9 (21:15) kwam Conor Maynard dan eindelijk het podium op.

Hij speelde in totaal 18 nummers. 13 waren van hemzelf, 2 waren covers en 3 waren sing offs. Dit waren achtereenvolgens:

  • Turn Around
  • That Way (Backstreet Boys cover)
  • Animal
  • Vegas Girl
  • Not Over You
  • Waste Your Time
  • All My Love
  • Are You Sure
  • Medicine ft ANTH
  • Hate How Much I Love You
  • This Is My Version
  • Someone You Loved (Lewis Capaldi cover)
  • Dusk Till Dawn (sing off)
  • Shape Of You (sing off)
  • Despacito (sing off)
  • Can’t Say No
  • R U Crazy
  • Whenever (remix)

Het concert eindigde rond 5 over half 11 (22:35). Conor Maynard treedde dus ongeveer 1 uur en 20 minuten op. Hij is natuurlijk een eenmansband, dus hij gebruikte wel de cd. Maar dat is absoluut niet nodig voor zijn vocals, want die man kan echt zingen!

Ik heb zo intens genoten van dit concert! Ik heb echt de tijd van mijn leven gehad en zal dit fantastische concert nooit meer vergeten!

Liefs, Deem ❤

Volg mij ook op FacebookTwitter en Instagram (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

12 thoughts on “Concertverslag Conor Maynard

Een reactie plaatsen