Recognisable

Dit denk je wanneer je na een lange tijd weer gaat hardlopen

Je bent er voor in, of juist totaal niet: hardlopen. Maar het is heel gezond en onwijs goed voor het opbouwen van je conditie. Maar wanneer je de smaak te pakken hebt, wordt het langzaamaan ook steeds leuker. Opnieuw beginnen is even lastig, zeker na een tijdelijke pauze. Dus deze gedachten zal iedereen herkennen!

1. ”Oké, laten we dit gaan doen!”

Want eerlijk is eerlijk, na een periode van rust en weinig sporten, is het ook wel de hoogste tijd om je conditie weer op peil te houden.

2. ”Waar is mijn hardloop outfit gebleven?”

Waar is mijn sportbroekje? Ik zweer dat ik hem voor het laatst in de la had gelegd…

3. ”Wat is een goed startersrondje?”

Het moet niet te lang zijn, maar ook niet te kort. Het liefst ook in een iets andere omgeving. En, gezien je huidige ‘starting all over again’, het liefst ook een route die je eventueel kunt inkorten.

4. ”Wat is mijn conditie slecht…”

En dat merk je al na slechts 200 meter…

5. ”Blijven doorgaan, niet stoppen!”

Want als je een ‘pauze’ neemt, moet je opnieuw in je ritme komen. Dus hup, je kan het!

6. ”Oh nee, kramp!”

In je zij, in je kuiten én zelfs in je rug.

7. ”Hoe lang nog?”

Ben je alsjeblieft al op de helft van je geplande route?

8. ”Waarom ben ik dit in hemelsnaam gaan doen?”

Dit is echt een hel! Wat vinden mensen hier leuk aan? Hoe houden ze dit vol?

9. ”Gaan zij nou zo snel, of ik zo langzaam?”

Hebben zij er dan helemaal geen moeite mee? Hoe doen ze dat toch… Tips please!

10. ”I did it!”

Pfoe, je hebt het gehaald. Wees trots op jezelf. Voor je het weet, loop je de marathon 😉

Hou jij van hardlopen? Of juist totaal niet?

Liefs, Deem ❤

Volg mij ook op FacebookTwitter en Instagram (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

12 thoughts on “Dit denk je wanneer je na een lange tijd weer gaat hardlopen

Een reactie plaatsen