Goals

Mijn doelen voor 2019

Hey Creabea’s,

Ook in het nieuwe jaar wil ik graag een paar nieuwe doelen stellen. Ik ga misschien wat minder doen dan vorig jaar, en wat meer dingen die ik ook echt kan behalen. Maar hey, lang niet alle doelen hoeven binnen een jaar bereikt te worden. Zullen we eens naar mijn doelen gaan kijken?

  • Ik word 22 jaar in februari en ga dat vieren met de mensen van wie ik houd.
  • Mijn blog bestaat op 3 februari 4,5 jaar en dan komt er een leuk berichtje online. Tevens zal dit ook gebeuren als mijn blog 5 jaar bestaat op 3 augustus.
  • Ik wil graag mijn fantasy boeken dit jaar uitbrengen.
  • Ik hoop naar het tweede jaar te gaan van mijn Journalistiek opleiding.
  • Ik hoop mijn propedeuse te behalen.
  • Ik wil weer cosplayen bij Dutch Comic Con dit jaar.
  • Ik ga naar Walibi tijdens de Fright Nights en wil er een aftermovie van maken.
  • Ik hoop met bloggers af te spreken in de zomervakantie.
  • Ik wil proberen mijn boeken in de plaatselijke boekwinkel te krijgen.
  • Ik ga naar twee hele toffe concerten toe en wil daar een paar mooie video’s maken en goede foto’s schieten.
  • En ik hoop dat het een gezond, fijn en mooi 2019 wordt met mijn lieve familie en vrienden om me heen, en natuurlijk jullie, voor wie ik dankbaar ben dat jullie altijd reageren en er voor me zijn ❤

Wat hoop jij te bereiken in 2019?

Liefs, Demi ❤

Volg mij ook op FacebookTwitter en Instagram (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

16 thoughts on “Mijn doelen voor 2019

Een reactie plaatsen