Search terms

Rare zoektermen #8

Hey Creabea’s,

Ik heb weer wat leuke zoektermen verzameld, en het leek me leuk dezen met jullie te delen. Benieuwd welke zoektermen deze keer zijn ingevuld? Lees dan zeker verder!

Zoektermen januari/februari 2018:

Kleur betekenis pastel roze

Ik vind het heel leuk dat iemand met deze specifieke kleurencombinatie mijn blog heeft gevonden. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik het woord roze vaak gebruik, gezien ik de kleur vreselijk vind.

Test muziek genre

Ik heb ooit eens een test gemaakt over welke muziekstijl bij je past, dus ik vind het erg leuk dat deze nog steeds gevonden wordt!

adult, beautiful, blur

Jeugdseries 2016

Ik heb nog niet zo heel lang geleden mijn top 5 gedeeld van jeugdseries waar ik vroeger naar keek. Erg leuk dat deze in trek blijkt te zijn!

Omgaan met ambiverte persoon

Ik heb ooit een artikel geschreven over wat een ambivert is, want ik ben zelf ook ambivert. Ik vind het leuk dat dit artikel nog gelezen wordt 🙂

Tuincentrum 10 woorden waar je aan denkt

Haha, hoe kom je erop? 10 woorden waar je aan denkt bij een tuincentrum… Eh oké ik ga de uitdaging aan: Planten, bloemen, bloempotten, zaden, aarde, vazen, tuinstoelen, gras, hark en tuin. Nu jij!

beautiful, bloom, blooming

13 januari horoscoop leeuw

Weer heel leuk dat iemand graag zijn of haar horoscoop wilde weten 🙂

Https://creabealounge.wordpress.com/2018

Weer iemand die waarschijnlijk een link wou kopiëren, maar dit mislukte. Fijn dat diegene alsnog op mijn blog uitkwam 🙂

Draaideur theatersport

Ik deed vroeger aan theatersport, en dit was altijd mijn favoriete spel. Ik heb hier ook vaak over geschreven in de verslagen. Leuk dat men dit spel zoekt via mijn blog!

People at Theater

Dan heb ik nog 3 keer deze zoektermen gehad:

2 leugens 1 waarheid
2 waarheden en een leugen voorbeelden
2 leugens 1 waarheid voorbeelden

Kortom, deze worden ook nog steeds goed bekeken en bezocht!

En dan nog de zoektermen met betrekking tot de mood ring/ketting:

Mood ketting kleuren betekenis x3
Mood ring/ketting kleuren
Stemmingsring kleuren
Hoe werkt een mood ring
Verkleurende ring

Kortom, mijn artikel hierover doet het nog steeds enorm goed. Daar ben ik super trots op! Ik vind het echt geweldig dat men nog steeds via deze zoektermen op dat artikel uitkomt 😀

Wat vind jij van bovenstaande zoektermen?

Liefs, Demi ❤

 

18 thoughts on “Rare zoektermen #8

Een reactie plaatsen