Top 3-10

Top 3 fruitsoorten

Hey Creabea’s,

Ik ben dol op fruit, en ik eet het daarom ook iedere dag. 2 stuks fruit per dag is goed voor je, dat zal niemand ontgaan zijn. Er zijn 3 soorten fruit die ik echt super graag eet. Dat noem ik ook wel mijn lievelingsfruit. Welken dat zijn? Dat ga ik je nu vertellen 🙂

1. Aardbeien

Strawberry Fruit

Helaas zijn de aardbeien er eigenlijk alleen echt in de zomer, maar dan zijn ze zo verrukkelijk! Heerlijk fris, zoet en ook heerlijk op een beschuitje. Als snacks zijn ze ook echt ideaal om mee te nemen, sinds ze sinds kort de aardbeien in van die handige meeneem bakjes stoppen, net zoals de snoeptomaatjes.

2. Druiven

Green Grapes

Druiven zijn er vooral in de nazomer en herfst. Ik vind het altijd zo heerlijk als ze lekker zoet zijn, maar wel zonder pitten graag. Ik vind de groene/witte net iets lekkerder, vraag me niet waarom. Voor mijn gevoel zit er meer smaak aan. Deze zijn helaas iets minder makkelijk mee te nemen, maar in een eigen bakje, is dat geen enkel probleem.

3. Appels

apples, fruits, health

Appels zijn er eigenlijk het hele jaar door. Ik vind vooral de Pink Lady’s erg lekker, omdat ze zo zoet zijn. Ik vind fruit vooral het lekkerst als het zoet is, en fris. Ik houd niet van zure of zoetzure appels. Appels zijn heel makkelijk mee te nemen. Ik eet ze het liefst zonder schil, maar als ik hem goed schoonmaak, vind ik met schil ook geen probleem.

Wat is jouw lievelingsfruit? En waarom?

Liefs, Demi ❤

12 thoughts on “Top 3 fruitsoorten

  1. Als ik fruit eet zijn het juist dezelfde als hier boven en af een toe een peer.
    Maar in de zomer maak ik weleens fruitsla en dan gaat er nog meer in van fruit natuurlijk.
    Op de vraag waarom kan ik niet echt antwoord geven.

    Aum Shanthi

    Liked by 1 person

Een reactie plaatsen