Challenge

30 Day Blog Challenge #18

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 18 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Mijn 5 favoriete gerechten

Ik heb geen favoriete gerechten, maar ik heb in plaats van gerechten besloten eten te delen wat ik erg lekker vind en graag eet. Het is dus geen gerecht, maar gewoon een los product/ingrediënt. Ik ben vegetarisch, kan niet goed tegen pittig eten en wil geen vet eten, en daardoor probeer ik zo gezond mogelijk te eten.

Sinds ik af ben gevallen, eet ik heel graag een salade, met natuurlijk aardappels en vegetarisch ‘vlees.’ Ik eet graag zelfgemaakte salades en geen kant en klare, omdat ik zelf wil bepalen wat ik erin doe. Ik vind namelijk niet alles even lekker, en dan is je eigen salade samenstellen zeker niet verkeerd. Maar ook groentes sla ik niet af, want ik vind groentes erg lekker.

Ik ben dol op brood. Als ontbijt en lunch is het mijn favoriet, maar ook ‘s avonds eet ik graag nog een broodje. Het liefst eet ik er kaas op. Ik eet geen vlees en ben niet echt een zoetekauw, dus chocoladepasta of pindakaas zul je mij niet zien eten. Vooral stokbrood vind ik lekker, maar ook bruin brood is echt een favoriet.

Als tussendoortje eet ik graag fruit, en hiervan eet ik graag appels, vooral de heerlijk zoete pink lady, witte pitloze druiven en aardbeien. Deze 3 eet ik heel erg graag, en ik neem ze dan ook geregeld mee naar school. Ik ben wel zo dat ik de schil van de appel niet opeet, en ik spoel altijd alles af, om bacteriën eraf te spoelen.

Verder eet ik graag muesli of cruesli, en van die gezonde repen die steeds populairder worden. Ik eet ook graag yoghurt of drink graag melk, en daar voeg ik dan de muesli of cruesli aan toe. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten en kleine tussendoortjes te eten.

Zijn dit ook jouw favorieten, of heb jij wel echte favoriete gerechten?

Liefs, Demi ❤

14 thoughts on “30 Day Blog Challenge #18

Een reactie plaatsen