Top 3-10

Top 5 bands

Hey Creabea’s,

Ik houd ontzettend veel van muziek en ik luister ook regelmatig naar bands. Ik heb 5 grote favorieten, en die ga ik vandaag met jullie delen, in de hoop dat jullie ook fan worden, of om mede fans te ontmoeten ^^

1. Simple Plan

Afbeeldingsresultaat voor simple plan
Link afbeelding

Simple Plan is een band afkomstig uit Canada. De band telt 5 leden en hun muziekgenre wordt omschreven als pop/rock. Hun liedjes hebben een diepe betekenis en worden melodieus en mooi gezongen door leadzanger Pierre Bouvier.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Crazy

2. Walking On Cars

Afbeeldingsresultaat voor walking on cars
Link afbeelding

Walking On Cars is een band afkomstig uit Ierland. De band telt 5 leden en hun muziekgenre wordt omschreven als Indiepop. Hun liedjes hebben een mooie betekenis en worden melodieus en prachtig gezongen door leadzanger Patrick Sheehy.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Speeding Cars

3. Nickelback

Afbeeldingsresultaat voor nickelback
Link afbeelding

Nickelback is een band afkomstig uit Canada. De band telt 4 leden en hun muziekgenre wordt omschreven als rock. Hun liedjes hebben een ruig rockgeluid en zijn bijzondere stem past er heel goed bij. De liedjes worden gezongen door leadzanger Chad Kroeger.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Far Away

4. The Wanted

Afbeeldingsresultaat voor the wanted
Link afbeelding

The Wanted is een band afkomstig uit Engeland. De band telt 5 leden en hun muziekgenre wordt omgeschreven als pop. Hun liedjes hebben een speciale betekenis en worden door alle vijf de leden gezongen. Helaas bestaat de band sinds 2014 niet meer.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Love Sewn

5. Maroon 5

Afbeeldingsresultaat voor maroon 5
Link afbeelding

Maroon 5 is een band afkomstig uit Amerika. De band telt 5 leden en hun muziekgenre wordt omschreven als pop met een mengsel van rock. Hun liedjes hebben een vrolijke melodie en de prachtige stem van leadzanger Adam Levine maken de band compleet.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Payphone

Ben jij ook fan van één van deze bands? Welke kende jij nog niet?

Liefs, Demi ❤

20 thoughts on “Top 5 bands

Een reactie plaatsen