Tag

Project Positief tag

Een soort vervolg op mijn artikel van gisteren, om toch een beetje in de positieve sferen te blijven. Doen jullie ook mee aan dit mooie project en dus ook het beantwoorden van de vragen van deze tag? Let’s start! 🙂

Wat is je favoriete quote en waarom?

Mijn favoriete quote is de quote die eigenlijk omschrijft hoe ik in het leven sta. ”Beauty isn’t about having a pretty face. It’s about having a pretty mind, a pretty heart and a pretty soul.” Het omschrijft hoe ik vind dat een ander behandeld hoort te worden, dat het uiterlijk niets met schoonheid te maken heeft, maar dat de binnenkant die schoonheid vormgeeft.

Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can!

Een beroemd schrijfster worden, of nou ja, beroemd, maar in ieder geval dat mensen me kennen en mijn boeken kopen. Ik wil graag een heuse boekenserie uitbrengen. Geschreven heb ik het al, slechts 1 van uitgebracht, maar de verkoop komt nog niet echt op gang. Maar hé, ik ben nog jong, dus alles is mogelijk. Maar dat lijkt me echt onwijs gaaf, een echte droom.

Wat betekent geluk voor jou?

Geluk betekent voor mij datgene te hebben wat je nodig hebt om te leven, en om genoeg liefde te hebben, van je vrienden en familie. Geluk is de warmte die je krijgt van je dierbaren, en de kans om gelukkig en gezond op te groeien om een goede toekomst te krijgen.

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?

Mijn katje, omdat hij altijd gekke fratsen uithaalt en heel schattig met zijn kontje wiebelt of lief miauwt. Hij maakt mijn leven iedere dag weer een stukje mooier door me op te vrolijken, want hij voelt precies aan wanneer ik dat nodig heb.

Voor wat mogen we je ‘s nachts wakker maken?

Voor een concert van Simple Plan of Nathan Sykes, maar ook voor als mijn katje wat liefs doet. Of zelfs voor andere dieren die schattige dingen doen, cause I like cute animals (kijkt verliefd).

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?

Toen ik op vakantie was met mijn vrienden. We hadden het licht ‘s avonds al uitgedaan en lagen nog te keten op de kamer. We waren heel debiel aan het doen en we lagen echt in de slappe lach. Dat was een onwijs heerlijk gevoel, om even zo te lachen.

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?

Vooral op het feit dat ik mijn boek heb uitgebracht en al 2 jaar probeer mijn lezers op te vrolijken en te vermaken met mijn artikelen. Ik ben gewoon trots op alles wat ik heb bereikt en op de mensen om me heen. Ik ben trots op hoe ik leef en hoe ik met alles omga. Ik ben trots, op wie ik ben.

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?

Dezelfde als die van gisteren, probeer een ieder met respect te behandelen, zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Besef dat een ieder uniek is, en een eigen waarde heeft. We mogen niet vergeten dat we onszelf mogen zijn, ongeacht wat anderen daarvan vinden. Wij zijn mooi op onze manier, en van ons is er maar één. Wees blij met wie je bent, wees trots op wat je kan en laat je niet van je pad afduwen. Jij verdient jouw leven, jij verdient jouw toekomst. Jij verdient al het geluk van de wereld.

Wat een heerlijke tag, onwijs genoten van de vragen en het positieve hiervan vind ik vooral dat je hiermee mensen echt kunt inspireren. Ik raad iedereen aan deze tag eens in te vullen, het verbetert niet alleen je humeur, maar dat van velen.

Liefs, Demi ❤

24 thoughts on “Project Positief tag

  1. Wat een mooie tag is het hè? Je mag zeker heel erg trots op dit alles zijn, je bent een mooi mens! Ik heb hem ook gedaan en binnenkort zal hij online verschijnen, in combinatie met een nieuwe challenge! Xoxo

    Liked by 1 person

    1. Yeey ^^ Dat vind ik super leuk om te horen, zo dacht ik ook bij het lezen van de tag ^^ Klopt zeker, vooral als je alles hebt om te kunnen leven en liefde van familie en elders mag ondervinden ^^ Liefs

      Liked by 1 person

Een reactie plaatsen