Interview

Interview #18 Anouk & Yada

Vandaag het achttiende interview, met 2 super geweldige blogsters: Anouk en Yada! Ik vond het super om ze te interviewen. Ze zijn twee super lieve, creatieve en kokende bloggers :)

1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Wij zijn twee meiden, Anouk en Yada. Yada is 14, en Anouk bijna 14. We hebben onze blog sinds begin mei, en we vinden bloggen super leuk:) we zijn vakantievriendinnen van elkaar, en hebben nog steeds vaak contact en spreken soms af. Anouk plaatst eigenlijk de meeste berichten maar dat maakt niet uit 🙂

2. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Ik (Anouk) had bedacht een blog te beginnen, omdat ik geïnspireerd was door een tijdschrift waar in stond hoe je een blog moest maken en wat het allemaal inhoudt en zo. Ik ging dus een blog aanmaken. Een paar dagen later kwam Yada bij mij logeren en toen kwamen we op het idee de blog samen te doen..

3. Hoe kwam je op je blognaam?

Ik wilde een leuke, sterke, brede en onderscheidende blognaam. Ik zat vooral te denken aan Engelse namen. Yourinspirationworld bedacht ik als eerst, ik vond het een goeie en brede naam. Ik dacht alleen dat hij al bestond, maar hij kon nog!

4. Waar schrijf je zoal over?

Yada en ik vinden eigenlijk wel hetzelfde leuk om over te schrijven. Hoewel ik meer van koken hou, en zelf recepten bedenk. Volgens mij is Yada meer van de beauty en fashion en zo. Ik vind het ook leuk om tags te schrijven, dat heeft Yada alleen nog nooit gedaan dus dat weet ik niet, sorry ze zit niet naast me 🙂

5. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Ten eerste is het gewoon leuk om te doen. Om zelf je eigen inspiratie op internet te delen. Dat is wat ik ook zo leuk vind, dat andere mensen het ook leuk vinden om mijn blog te lezen! En ook bijvoorbeeld als je een vakantieverslag erop hebt gezet, volgen vriendinnen het ook en kunnen ze foto’s bekijken.

6. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Of we heel veel bereikt hebben, weet ik niet. Maar vooral het plezier aan het bloggen vind ik super. We hebben ook al best veel kijkers vind ik, we hebben onze blog nog maar driekwart jaar en in totaal 3400 weergaven. Daar zijn we toch wel trots op 🙂

7. Wat hoop je nog te bereiken?

Gewoon, groeien in weergaven en bezoekers. Het lijkt me ook wel vet als er een keer een bekende blogger op onze blog kijkt.

8. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Jullie zijn top dat jullie onze blog lezen, en als je een leuk artikel bedenkt als tip om erop te zetten, mag je die altijd geven. Misschien doen we er wel wat mee!

Super leuk om jullie antwoorden te lezen meiden, het was echt leuk om jullie te interviewen ❤

Liefs, Demi ❤

18 thoughts on “Interview #18 Anouk & Yada

Een reactie plaatsen