Poems

Vrijheid

Vrijheid,
Op 5 mei verblijd.
Gered,
Vreugde en pret.
Geholpen,
De pijn verholpen.
Bevrijd,
Er heerste blijheid.
Verlost,
Brieven verzenden via de post.
Bijgestaan,
Getroost met een vallende traan.
Veiligheid,
We voelden voor de redders geborgenheid.

De dag dat we weer konden dansen,
Iedereen kreeg weer kansen.
We lachten en vierden feest,
Liepen op straat, onbevreesd.
De vlag ging uit,
En klokken luidden luid.
Na lang reizen terug bij familie en vrienden,
Die na 5 jaar een beter leven verdienden.
Koester de vrijheid,
Bescherm de mensheid.
Koester de gedachten,
En kom terug met al je krachten.
Koester je leven,
Blijf voor altijd, liefde geven.

Liefs, Demi ❤

24 thoughts on “Vrijheid

      1. Feesten doe ik niet vandaag , trek straks lekker de natuur in , heb ik meer aan 🙂 Bij mij is hele grote braderie trekt ieder jaar zo’n 100.000 mensen , nou , mij niet gezien , veel te druk 😉 . Amuseer je nog , liefs…

        Liked by 1 person

      2. Dat ken ik, ik ben ook niet van het feesten en van drukte. Net naar de bios geweest en nog even rondgelopen in de stad, dus dat was ook wel fijn met dit mooie weer ^^ Liefs

        Liked by 1 person

      3. Feest met vrienden en bekenden gaat nog maar ga niet deze drukte opzoeken . Ben net terug van heerlijke wandeling door bos , park en heide 🙂 . Mezelf getrakteerd op een ijs bij het restaurant , haha . Liefs en alvast een fijne avond

        Liked by 1 person

Een reactie plaatsen