Guest blogger

Gastblogger | Goede voornemens

Heey y’all,

Daar ben ik weer! Ik heb het de laatste tijd erg druk met school, en daardoor is het op mijn blogje een beetje stil. Dit artikel heb ik al een tijdje geleden geschreven, maar dat mag de pret niet drukken.

De meesten maken ieder jaar goede voornemens. Afvallen, stoppen met roken, minder op de mobiel zitten, en meer bekende voornemens. Ik heb zelf dat ik wat meer wil gaan bloggen, maar ook dat ik net zoals vorig jaar, goed bezig ga met school. Als het weer wat rustiger is bij mij op school, ga ik wat meer bloggen. Andere voornemens heb ik eigenlijk niet. Want, ik snap het nut ook niet altijd.

Soms willen mensen stoppen met snoepen. Dan eten ze vlak voor het nieuwe jaar nog een oliebol en bergen vervolgens al het snoep op. En dan ongeveer een week later, pakken ze de pot toch weer. ‘Ik begin volgend jaar wel’, zeggen ze dan. Hoe komt het dat wij het slechts een week volhouden?

”Om bij het voorbeeld van de gitaar te blijven: als je het wilt leren, moet je een gitaar kopen, lessen volgen en tal van saaie oefeningen doen. De mensen die door die lange periode van saaiheid komen, die hebben succes. Wie dat niet lukt, haakt af. Ten tweede is het zo dat mensen zich veel te gemakkelijk laten afleiden. Als je een goed voornemen wil realiseren, moet je je daar continu op richten. In de praktijk zie je alleen dat mensen te veel afleiding hebben en daardoor energie tekort komen.”

http://www.dvhn.nl/drenthe/Waarom-houden-we-goede-voornemens-niet-vol-21114858.html

Ik hoop dat jullie het interessant vonden ^^ En mijn vraag is: Hebben jullie ook goede voornemens?

Groetjes, mijnverhaal130

34 thoughts on “Gastblogger | Goede voornemens

  1. Nee , ik heb alleen maar stoute , hihi . Leuk dat je weer gastblogger mag zijn bij Demi 😀 , kan je dit artikel gelijk delen en bij jouw ook op de site plaatsen 😀 . Fijne dag en hopelijk kan ik snel weer iets lezen op jouw blog , liefs Anja

    Liked by 2 people

  2. Leuk artikel! Ik heb geen goede voornemens maar wel doelen die ik dit jaar wil behalen. Daar heb ik al s een artikeltje over ff gemaakt 🙂

    Liked by 2 people

  3. Leuk artikel! Ik heb als goede voornemens, eigenlijk doelstellingen, dat ik ook meer ga bloggen, meer ga sparen, beginnen met sporten (niet om af te vallen -> blessures) en al het negatieve in een positief jasje ga steken. 🙂

    Liked by 2 people

  4. K heb er ook een blog over geschreven… Waarom mensen altijd goede voornemens maken? Ze houden zich er toch nooit aan 🙂
    Ik ga echt proberen doorheen heel het jaar wat meer op dingen te letten, dat is mijn goed voornemen!!

    Liked by 1 person

Een reactie plaatsen