Other

Veranderingen blog

Hoi Creabea’s,

Niet meteen schrikken van de titel hoor, er gaat niet veel veranderen. Mijn dagelijkse blogschema blijft hetzelfde, zolang ik nog geen toetsweek heb. Er gaat wel wat veranderen aan het schema.

Ik merk de laatste tijd dat mijn verhalen minder worden gelezen, en ook lang niet meer zo populair is. Omdat ik dit toch wil blijven doorzetten, ga ik het anders doen. Er komt nu om de 3 week een ander verhaal op de maandag. De ene maandag komt er een soap, de andere maandag een verhaal en de andere maandag een dagboekverhaal, en dit herhaalt zich dan weer. Ik weet dat sommigen dit jammer zullen vinden, maar ze verdwijnen niet, het zal alleen wat langer duren voor er weer een vervolg komt. Of er moet al zoveel bezwaar tegenkomen dat ik het gewoon bij 2 keer per week houdt, maar dat merk ik dan vanzelf wel 😉

Verder komen er ook een paar nieuwe artikelen en dus ook nieuwe categorieën aan, maar die blijven nog even geheim. Ze komen vanzelf online 🙂 Er komt nog een speciale tag aan, waarvoor ik heb gefilmd. Die zal over enkele dagen online komen. (Waarschuwing: Ik heb geen goede camera, het beeldmateriaal is wel scherp, maar niet dusdanig dat het professioneel lijkt) maar het geluid werkt uitstekend, en er is duidelijk te zien wat er gefilmd wordt, maar dan zien jullie zo snel mogelijk 🙂

Ik wil misschien ook een nieuw thema uitkiezen, en daar hoort dan ook een nieuwe lay-out bij, en een nieuw logo. Daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Ik denk dat dit wel het belangrijkste was. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en mochten jullie echt bezwaar hebben voor slechts één verhaal per week, dan hoor ik dat graag 🙂

Liefs, Demi ❤

72 thoughts on “Veranderingen blog

  1. Hoi Demi , jouw thema past prima bij mijn spreuk van vandaag , haha . Heb wel een vraagje ? Moet ik dan 3 weken wachten op het vervolg van de soap ? .Fijne dag , liefs Anja

    Liked by 1 person

    1. Hoi Anja, door het tekort aan wifi kan ik de spreuk nu niet zien, maar ik ga hem snel bekijken! Klopt, de ene maandag komt er dan een soap, en de volgende is dan een verhaal, en dan een dagboek en dan weer een soap 🙂 Liefs

      Liked by 1 person

      1. Ah zo zat dit , dacht eerst door een storing of zo met die wifi . Geniet nog maar lekker van die paar vrije dagen en dan zie ik je dinsdag wel verschijnen 🙂 . Alvast een fijne avond , liefs…

        Liked by 1 person

  2. Ik ben benieuwd. Het kan prima elke 3 week een ander verhaal. Wat ik doe is dan beschrijven wat er de vorige keer gebeurde. Weet ik ook gelijk hoe ik zelf verder moet schrijven

    Liked by 1 person

      1. Dankje: ) ieder heeft zijn eigen smaak. Ik vind de zelfbedachte en je persoonlijke verhalen leuk: )

        Liked by 1 person

      1. Ik heb ook net mijn hele lay-out veranderd 🙂 Nieuw jaar dus ja ook maar een nieuwe lay-out he xD

        Liked by 1 person

  3. Ik heb het zelf ook wel een beetje, dat als ik soms een deel van een soap mis bijvoorbeeld. Dan ga ik het een andere keer lezen en dan snap ik het niet goed omdat ik wat gemist heb, ik ben benieuwd naar je nieuwe schema !

    Liked by 1 person

  4. Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt! Haha. Ik ben ook schuldig aan het minder lezen van je verhalen… Vind ze zo leuk, maar de laatste tijd vind ik het lezen van blogjes al vrij moeilijk, omdat ik mijn hoofd er niet bij kan houden en dan gaan de persoonlijke blogjes voor op de verhalen… Maar je moet zeker niet stoppen met het schrijven, want je schrijft echt onwijs tof! Xoxo

    Liked by 1 person

    1. Yeey, hihi ^^ Dat geeft niets, ik snap het ook wel. Daarom ga ik het zo doen, misschien dat dat makkelijker is 🙂 Ah, wat lief van je, dat ga ik zeker niet doen 🙂 Liefs xx

      Liked by 1 person

Een reactie plaatsen