Herkenbaar

Herkenbare struggles tijdens het online shoppen

Online shoppen betekent vanuit je luie stoel (of bed) bestellen wat je maar wil. Het is makkelijk, overzichtelijk en kost weinig moeite. Toch zijn er een paar dingen, enkele irritaties, die vaak voorkomen tijdens het online shoppen. Speciaal voor Na de Black Friday sale, heb ik een rijtje gemaakt waarom het soms beter is om niet online te winkelen ๐Ÿ˜‰

1. Je hebt op een item geklikt, een aantal pagina’s verder. Wanneer je terugklikt, ben je terug op pagina 1, en kun je helemaal opnieuw door het aanbod scrollen. Misschien is het handiger om verschillende tabbladen te openen?

2. Je bent het wachtwoord van je account vergeten. Zucht, nu moet je weer een nieuwe aanvragen.

3. Dat ene shirtje dat je graag wil kopen, is beschikbaar in elke maat… Behalve de jouwe. Die is natuurlijk alweer uitverkocht…

4. Je staat op het punt 50 euro uit te geven, maar bij de melding dat je 3,95 euro aan verzendkosten moet betalen, begin je spontaan te twijfelen.

5. Wanneer je je bestelling wil afrekenen, zie je dat sommige items niet meer beschikbaar zijn. Huh? Twee minuten geleden was alles nog op voorraad…?

6. Je hebt het maximale aantal producten bereikt. Nu moet je spullen uit je winkelwagentje gooien… Maar wat?

7. Je komt erachter dat je 1,45 euro tekort komt voor de gratis verzending. Ja, dan moet je maar iets kleins en nutteloos kopen. Dan krijg je die 3,95 in ieder geval niet.

8. Je tien minuten zijn verstreken, en alles wordt uit je winkelmandje gegooid. Nu moet je alles weer opnieuw gaan opzoeken…

9. Het wachten op je pakketje is super irritant. Je bent altijd bang dat je de bezorger mist.

10. En ja hoor, als je thuiskomt, ligt er een briefje op de deurmat. Nu moet je je pakketje bij een afhaalpunt gaan ophalen.

11. Je buren kunnen jouw pakketjes inmiddels niet meer zien. Ze moeten ze constant aannemen omdat jij niet thuis bent. Sorry!

12. Je bekijkt je bestelling en bent ineens vrij teleurgesteld. Het zag er iets leuker uit op het scherm…

13. Je past de kleding en komt erachter dat de maat net niet goed is. Je twijfelt wat je moet doen, want dat retourneren is ook zo’n gedoe…

14. De webshop accepteert ongedragen retours, maar dan wel betaald. Hallo, ik heb de verzendkosten ook al betaald?

15. Nadat je opnieuw besteld hebt, en een aantal artikelen hebt teruggestuurd, zijn je items ineens in de sale. Meen je dat nou?

Wat ervaar jij zoal tijdens het online shoppen?

Liefs, Deem โค

Volg mij ook opย Facebook,ย Twitterย enย Instagramย (via de linkjes of kijk in de zijbalk)

Bron photos: Pexels

8 gedachten over “Herkenbare struggles tijdens het online shoppen

  1. Je bestelt 1x iets bij een winkel en je krijgt vervolgens elke week een half dozijn mails met “aanbiedingen”…

    Ook NS Internationaal kan er wat van: dit jaar moest ik slechts twee keer naar Belgiรซ, krijg minsten eens per week een mail voor allerlei stedentrips…

    Afgelopen maandag was ik in Antwerpen. Krijg ik donderdag of zo een mail, om vrijdag (zwarte vrijdag of zo) naar Antwerpen te gaan… Ja, daar ben ik al geweest.

    Like

Een reactie plaatsen

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s