Tag

Happy New Year tag

Hey Creabea’s,

Het nieuwe jaar is inmiddels begonnen, en ik wil graag terugblikken op vorig jaar, vooruitkijken naar dit jaar en het hebben over mijn nieuwjaarsviering. Kortom, het wordt een feestelijk gebeuren! Let’s start this party!

Wat is het leukste dat je afgelopen jaar hebt gedaan?

Dat is zonder twijfel de concerten van Walking On Cars en Simple Plan bezoeken. Ik heb zo enorm genoten tijdens deze twee concerten. Maar eigenlijk ook twee dagjes uit die me nog steeds bij blijven. Dat waren echt twee hele fijne dagen.

Wat is je favoriete liedje van afgelopen jaar?

Dan ga ik denk ik toch voor Something Just Like This van The Chainsmokers. Ik vind ze echt geweldig en luister graag naar hun muziek. Deze samenwerking met Coldplay was één tussen twee van mijn favoriete muziekgroepen, en daarom dus mijn favoriet.

Wat was je favoriete trend van afgelopen jaar?

Ik houd me niet echt zo bezig met trends, ook niet echt met hypes. Maar het dabben vond ik wel leuk, althans nu niet meer. Maar goed, echte trends kan ik zo niet bedenken.

Had je goede voornemens en heb je je daaraan gehouden?

Ik had ze zeker en heb me er zeker voor een groot gedeelte aan gehouden. Ik ben best trots op mezelf hierin.

abstract, art, blur

Welke herinneringen heb je aan oud en nieuw vieren van toen je nog klein was?

Ik moest altijd op tijd naar bed zoals elk ander kind, maar werd dan altijd voor 12 uur wakker gemaakt en mocht op die manier het nieuwe jaar meevieren en naar het vuurwerk kijken. Naarmate ik ouder werd mocht ik gewoon opblijven, en uiteindelijk kwam zelfs de oliebollen traditie, maar dan wel zelf gebakken!

Waar vierde je dit jaar oud en nieuw?

Gewoon thuis met mijn ouders. We keken naar de televisie, wensten onze familieleden en vrienden een gelukkig nieuwjaar en bleven bij de kat tot de ergste herrie voorbij was en hij ook gerust kon gaan slapen.

Oliebollen of appelflappen?

Ik vind ze beiden wel lekker, maar oliebollen is gewoon echt de traditie voor nieuwjaar. Al hebben we zeker ook weleens appelflappen gemaakt voor tijdens de jaarwisseling!

Champagne voor jou met Oud & Nieuw?

Nee, ik drink geen druppel alcohol.

Shallow Focus on Fireworks

Wie wens jij als eerst een gelukkig nieuwjaar?

Mijn ouders, daarna mijn oma en opa en vervolgens al mijn vrienden via WhatsApp.

Siervuurwerk of knalvuurwerk?

Ik vind het mooi en leuk om naar te kijken, maar daar blijft het ook bij. Al vind ik het minder leuk omdat mijn kat er zo bang voor is.

Wat doe jij op 1 januari?

Thuis op de bank zitten en de dag gewoon doorbrengen als een normale dag.

Goede voornemens, ja of nee?

Jazeker wel, maar wel van die standaard, gemakkelijk te behalen voornemens. Niet van die extreme dingen hoor.

Happy New Year Decorative Plate

Waar kijk je het meest naar uit komend jaar?

Naar de concerten die nog gepland staan en hopelijk de vakantie waar ik al zo lang met smart op wacht!

Wat zijn je goede voornemens voor aankomend jaar?

Sowieso mijn diploma binnenslepen, gezond blijven eten, voldoende blijven sporten en goed zijn voor mijn medemens, familie en vrienden. Standaard voornemens waar ik me altijd goed aan houdt, en dat wil ik ook blijven doen.

Wat is jou bijgebleven van vorig jaar en waar kijk jij dit jaar enorm naar uit?

Liefs, Demi ❤

14 thoughts on “Happy New Year tag

  1. ik vier niet echt nieuwjaar, want dat hebben we nooit gedaan in onze familie. Maar we blijven wel wakker, als het kan, om dan meteen mijn broer gelukkige verjaardag te wensen.

    Liked by 1 person

Een reactie plaatsen