Photo

Boeken Update & Photo Challenge #6 Answers

Hey Creabea’s,

Zoals jullie wellicht weten zijn nu alle vijf mijn boeken uitgebracht. Ik had nooit durven dromen dat dit echt zou gaan gebeuren, maar het is toch uitgekomen. Ik ben zo enorm trots op mezelf dat ik heb doorgezet. Alle vijf de boeken zijn te koop via Bol.com voor €14,95 per stuk. De boeken staan niet netjes onder elkaar bij Bol.com, maar ik zal ze voor jullie even op een rij zetten qua indeling van de delen.

  • Leven Vol Emoties 1: Beginnende Emoties
  • Leven Vol Emoties 2: Terugkerende Emoties
  • Leven Vol Emoties 3: Meedogenloze Emoties
  • Leven Vol Emoties 4: Reis Vol Emoties
  • Leven Vol Emoties 5: Laatste Emoties

Momenteel ben ik hard op weg om mijn tweedelige Engelse fantasy boeken af te maken. Deel 1 is af, en deel 2 is momenteel nog in bewerking. Ook ben ik van plan om alle vijf de boeken van de serie te vertalen in het Engels. Ik heb hier liefhebbers voor en ik vind het ook nog eens leuk om te doen, win-win dus. Ik ben zeer tevreden over de verkoopresultaten tot nu toe, maar ik ben nog lang niet uit de kosten. Ik verwacht ook niet dat dit snel zal gebeuren, maar gelukkig ben ik erg geduldig aangelegd 😉 Ik zou het geweldig vinden als je mijn boeken zou willen kopen. Bij Bol.com kun je de samenvattingen lezen en een klein inkijkje nemen. Je vindt de boeken na het intypen van de zoekterm ‘Demore Bosman’ of ‘Leven Vol Emoties.’ 

Dan gaan we nu verder met de antwoorden van de challenge, want een aantal dagen geleden kwam er een leuke challenge online. Dit is overigens ook nog eens een spel serie op mijn blog. Maar genoeg gepraat voor nu. Laten we eens gaan kijken naar de antwoorden.

Foto 1: Philippe Geubels

Foto 2: Cameron Diaz

Foto 3: Ashton Kutcher

Foto 4: Mila Kunis

Foto 5: Ruben Nicolai

Foto 6: Giel Beelen

Hoeveel vragen had jij goed?

Liefs, Demi ❤

14 gedachten over “Boeken Update & Photo Challenge #6 Answers

Een reactie plaatsen

