Artikel

Rare zoektermen #4

Hey Creabeaโ€™s,

Ik heb weer wat leuke zoektermen verzameld, en het leek me leuk dezen met jullie te delen. Benieuwd welke zoektermen deze keer zijn ingevuld? Lees dan zeker verder!

Zoektermen 2017:

Wat voor muziek moet ik luisteren test (x2)

Ik heb zeker eens een test gemaakt wat te maken had met de muziekstijl die je hebt. Ik vind het heel leuk dat mensen daarmee op mijn blog terechtkomen ๐Ÿ™‚

Kleuren groen betekenis mood ring

Heel specifiek de kleur die men op dat moment zocht. Ik heb weleens de kleuren omschreven, maar nog niet de betekenis van de mood ring of ketting. Misschien een idee voor een nieuw artikel?

Test lievelings dier

Ik heb ook 100% zeker een test over je lievelingsdier gemaakt. Ook erg leuk dat men via deze weg mijn blog bereikt ๐Ÿ™‚

Wat betekenen al de kleuren die op een mood ketting staan? (x2)

Deze kan mooi aansluiten bij de vorige. Misschien moet ik toch maar eens overwegen om hier een artikel over te schrijven, gezien vele mensen via deze zoekterm op mijn blog terechtkomen.

background, circle, geranium

30 days chef challenge cube

Deze vond ik echt heel erg grappig. Ik heb nog nooit eerder van deze challenge gehoord. Ik doe zeker iets met een 30 day challenge, maar dan een hele andere. Heel apart ๐Ÿ™‚

Meidendag binnen

Ik heb zeker eens een artikel geschreven over dingen die je kunt doen tijdens een typische meidendag. Erg leuk dat dit artikel daarvoor gevonden wordt ๐Ÿ™‚

Wat voor muziekstijl is klapa

Ik vond deze echt onwijs bijzonder. Ik heb nog nooit eerder van deze muziekstijl gehoord, en ook zeker nog nooit benoemd. Erg apart maar ook heel bijzonder.

Ik heb een lening nodig alsjeblieft mail mij

Ik heb echt geen flauw benul hoe men met deze zoekterm op mijn blog terecht is gekomen. Bij deze zet ik echt vele vraagtekens…

clouds, fog, guy

Hobby test

Ik heb zeker eens een test gemaakt om te achterhalen welke hobby bij je past. Ook erg leuk om deze te zien ๐Ÿ™‚

Movie tips

Ik schrijf zo nu en dan een artikel over de films die ik op dat moment leuk vind. Erg leuk dat men zo op mijn blog terechtkomt ^^

De dokter op internaat spannende verhalen

Ik vond deze echt ontzettend apart. Ik heb weleens een verhaal geschreven over een internaat, maar er is niet echt een dokter in voorgekomen. Ik vond deze het leukst van allen.

Geluksgetal van horoscoop kreeft

Ik heb weleens een artikel geschreven over de betekenissen van de horoscopen, en daar kwamen de geluksgetallen en stenen ook in voor. Heel erg leuk dat men via deze zoekterm hier komt ๐Ÿ™‚

Zodiac Cube in Grayscale

Ring verandert van kleur

Afmaak verhaal

Invulverhalen

Deze drie komen altijd erg vaak terug. De bovenste heb ik al eerder benoemd, maar deze drie krijg ik altijd het vaakst te zien in de ingevulde zoektermen. Toch erg leuk dat men nog steeds zoekt naar die verhalen ๐Ÿ™‚

Ik vond ze dit keer echt heel erg leuk! Er zaten hele bijzondere en leuke zoektermen tussen en ik was echt erg verbaasd over een aantal!

Wat vind jij van bovenstaande zoektermen?

Liefs, Demi โค

14 gedachten over “Rare zoektermen #4

Een reactie plaatsen

