Top 3-10

Top 3 spelcomputers

Hey Creabea’s,

Ik ben dol op gamen en ik doe dat bijna iedere dag wel. Ik speel vooral graag racespellen, maar waar doe ik dat dan op? Vandaag deel ik mijn top 3 spelcomputers πŸ™‚

1. Xbox

Afbeeldingsresultaat voor xbox
Link afbeelding

Ik heb nog altijd de oude Xbox, en ik ben er heel zuinig op. Ik houd er van om de console vast te houden. De joysticks geven je gewoon dat echte game gevoel van vroeger.

2. Wii

Afbeeldingsresultaat voor wii
Link afbeelding

Van de Wii heb ik ook gewoon de oude versie. Ik ben er ook heel zuinig op en ik heb pasgeleden voor het eerst twee nieuwe consoles gekocht. De consoles zijn fijn en makkelijk in gebruik en dat je via Just Dance kunt sporten, is heel fijn en leuk πŸ™‚

3. Nintendo

Afbeeldingsresultaat voor nintendo ds
Link afbeelding

Ook van de Nintendo heb ik gewoon nog de ouderwetse DS. Ik ben hier ook wederom erg zuinig mee en ik vind het nog steeds een toffe uitvinding. Vroeger ging hij altijd mee naar school en in de trein.

Wat is jouw favoriete spelcomputer? Wat voor spellen speel jij vooral?

Liefs, Demi ❀

26 gedachten over “Top 3 spelcomputers

      1. op mijn 3DS speel nu veel pokemon sun maar speel ook graag mario spellen en professor layton.. mijn PS4 heb ik nog niet zo lang dus heb nog maar 1 spel namelijk Horizon zero dawn

        Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

