Truth or lie

2 leugens 1 waarheid #6

Hey Creabea’s,

Ik ga 5 keer 3 stellingen plaatsen. Per 3 stelling is er 1 de waarheid, en de andere 2 zijn gelogen. Aan jullie de taak om aan te geven welke stelling onjuist is. Een aantal dagen later (in dit geval 26 juli) zal ik de antwoorden plaatsen. Ik vind het leuk en zo leren jullie mij nog beter kennen 🙂

A.

1. Ik ben fan van rockmuziek.
2. Ik ben fan van country.
3. Ik ben fan van Nederlandstalige muziek.

B.

1. Ik ben nog nooit naar een concert geweest.
2. Ik houd van remixes van nummers.
3. Ik luister dagelijks naar de radio.

C.

1. Ik wil iets met fotografie doen.
2. Ik wil iets met kleding doen.
3. Ik wil iets met bakken doen.

D.

1. Ik ben niet echt ergens bang voor.
2. Ik ben bang voor honden.
3. Ik ben bang voor spookhuizen.

E.

1. Ik wil in Ierland wonen.
2. Ik wil in Australië wonen.
3. Ik wil in Engeland wonen.

Ik ben zo benieuwd wat jullie denken! Per letter staan er dus 3 stellingen. 1 hiervan is waar. Laat hieronder in de comments weten welke waar zijn volgens jou, en dan volgen op 26 juli de antwoorden! Je kunt het als volgt noteren: A2, B3 enz.

Succes!

Liefs, Demi ❤

 

18 gedachten over “2 leugens 1 waarheid #6

  1. A.
    1. Ik ben fan van rockmuziek.

    B.
    3. Ik luister dagelijks naar de radio.

    C.
    3. Ik wil iets met bakken doen.

    D.
    1. Ik ben niet echt ergens bang voor.

    E..
    3. Ik wil in Engeland wonen.

    Mijn voorgevoel zegt dat ik alles goed heb 😀

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

