Interview

Interview #51 Lotte

Vandaag het eenenvijftigste interview, met een super geweldige blogster: Lotte! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, creatieve en stijlvolle blogger 🙂

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Ik ben Lotte, ik ben 22 jaar en eigenaresse van Lotte Esmee. Momenteel heb ik een tussenjaar en werk ik bij de Zara. Mijn hobby’s zijn reisjes maken, shoppen en lezen. Verder luister ik graag muziek en bezoek graag concerten en festivals.

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Ik kwam op dit idee omdat ik regelmatig complimenten kreeg over mijn kleding en wel eens hoorde dat ik echt zo’n ‘bloggermeisje’ leek. Dus leek het mij leuk om eens uit te proberen!

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Deze naam is mijn naam! Zo zit ik niet aan een onderwerp verbonden en kan ik schrijven wat ik wil.

  1. Waar schrijf je zoal over?

Mijn meeste posts gaan over kleding en dan voornamelijk mijn persoonlijke stijl. Maar ik post ook heel graag foto’s die ik heb gemaakt.

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Dat ik mijn creativiteit er in kwijt kan en het gevoel van trots wanneer ik iets maak waarvan ik denk: wauw, dit is goed gelukt. En natuurlijk alle contacten die ik hierdoor heb gekregen.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Een aantal gesponsorde posts en sowieso dat er mensen zijn die mijn blog volgen haha.

  1. Wat hoop je nog te bereiken?
Ik heb niet echt een bepaald doel. Ik hoop gewoon dat mensen het leuk vinden om mijn blog te blijven lezen. Oh en samenwerkingen vind ik ook erg leuk!

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Wees trots op wat je doet. Dat je er zelf plezier in hebt is het belangrijkste van alles! 😘

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Liefs, Demi ❤

12 gedachten over “Interview #51 Lotte

Een reactie plaatsen

