Healthy

15 minute workout & boek 3 is uit!

Hey Creabea’s,

Zoals jullie weten vind ik sporten heel belangrijk, en ik ga daarom ook regelmatig naar de sportschool. Ik heb er alleen niet altijd tijd voor, en om toch altijd even te sporten, doe ik meestal deze vijftien minuten workout. Het lijkt niet zwaar, maar dat valt tegen! Het is gewoon heel goed voor verschillende spiergroepen en het gaat vlot achter elkaar door. De man is heel aanmoedigend en je blijft gewoon doorgaan. De oefeningen zijn makkelijk na te doen en iedereen kan het πŸ™‚

Benodigdheden:

Halters
Flesje water
Matje

Ik doe deze workout iedere dag, of ik nu wel of niet gesport heb in de sportschool. Het is simpel, goed voor je spieren en het werkt heel goed πŸ™‚

Doe jij ook aan workouts?

En ik kan niet geloven dat het echt gebeurd is, maar mijn derde boek is vanaf nu ook online verkrijgbaar! Via Bol.com voor dezelfde prijs als de delen 1 en 2 van de serie Leven Vol Emoties. Zo trots op mezelf! Kan niet wachten jullie meningen hierover te horen! En de boeken 4 en 5 komen er ook heel snel aan! πŸ˜β€πŸ˜„

Liefs, Demi ❀

 

22 gedachten over “15 minute workout & boek 3 is uit!

  1. Goed gepresenteerd
    Ik heb het dan ook verspreid via
    https://www.facebook.com/theo.herbots.7 en
    https://twitter.com/HerbotsTheo
    Groeten uit Tienen
    Theo

    Liked by 1 persoon

  2. Gefeliciteerd met je boek! Ik ben totaal geen sportschooltype…moet ik eerlijk bekennen. Ik heb het vaak gedaan toen ik ziek werd en heb daar gewoon een heel onplezierig gevoel aan overgehouden. Maar lekker buiten bewegen vind ik zalig!

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

