Tag

Summertime tag

Hey Creabea’s,

Inmiddels heb ik al geruime tijd lekker zomervakantie. En wederom zit ik helemaal in de zomerse sferen! Dus ik vond het een leuke manier om nog een keer een zomerse tag in te vullen ^^

1. Vertel eens iets over je allergrootste vakantie crush?

Ik heb nog nooit een vakantie crush gehad, haha.

2. Wat is je meest legendarische zomerherinnering?

Poe, wat een moeilijke vraag. Ik denk dat ik toen naar Disneyland Parijs ben geweest als 8-jarige en ik heb toen echt genoten van de attracties.

3. Noem je ijsjes top 3?

Ik heb eigenlijk maar 2, haha. Of nee wacht, misschien kan ik er toch 3 verzinnen. Op 1 het Raketje, op 2 het Stoplicht ijsje en op 3 het Softijsje.

Vanila Sundae With Choco on Top

4. Waar kijk jij deze zomer heel erg naar uit?

Naar een dagje Walibi met mijn oud collega 😀

5. Wat doe je wanneer je vakantie viert in eigen land?

Lekker dagjes weggaan naar pretparken en dierentuinen en veel schrijven ^^ Uiteraard ook veel afspreken met vrienden 🙂

6.  Noem je favoriete zomerkledingstuk, zomerliedje en zomerdrankje?

Als kledingstuk kies ik een zwart T-shirtje met een toffe quote, als zomerliedje kies ik alles wat hip is en een vrolijke beat heeft en als zomerdrankje kies ik heel saai, water.

beach, fruit, hands

7. Wat is je favoriete zomersnack?

Sowieso aardbeien! Gezond en lekker 😀

8. Noem je favoriete zomerparfum, zomerlipstick en zomernagellak?

Dit wordt helaas een vrij kort antwoord: parfum en lipstick gebruik ik niet, en voor de nagellak zou ik een fel kleurtje kiezen.

9. Wat vind jij het grootste nadeel aan de zomer?

De extreme hitte, de insecten en de constant brandende zon. Oh, en de drukte in pretparken.

High Angle View of Pier

10. Vertel eens iets over je meest dierbare vakantieherinnering?

Als dierbaarste heb ik dat ik samen met mijn ouders en twee goede vrienden van hun met hun dochtertje naar Disneyland Parijs ging. Voor een paar dagen voelde het echt alsof ik een zusje had. Dat zal ik nooit weer vergeten.

Wat vind jij echt bij de zomer passen? Waar denk je aan bij het woord ‘zomer’?

Liefs, Demi ❤

27 gedachten over “Summertime tag

Een reactie plaatsen

