Vragen aan jezelf

1000 vragen aan jezelf #28

Hey Creabea’s,

Dit keer vraag 757 t/m 784 🙂

757. Wat wil je zeker nog eens meemaken?

Een roadtrip maken door Engeland en Amerika.

758. Drink je het liefst uit een speciale mok of beker?

Ik drink niet echt uit een speciale mok of beker, ik heb er niet echt één.

759. Met wie sloot je je allereerste vriendschap?

Dat was met W. Ik leerde haar kennen in groep 5/6 en ondanks een vrij moeilijke start, werden we algauw vriendinnen.

760. Zou jij het minder goed willen hebben als dat inhoudt dat iedereen het beter krijgt?

Jeetjemina, dat is een moeilijke vraag! Sorry, ik heb er echt geen antwoord op.

761. Geloof je in toeval?

Misschien, ik denk dat veel dingen ook met een reden gebeuren, maar er zullen vast ook wel een paar dingen echt met puur toeval te maken hebben.

762. Hoeveel tijd breng je dagelijks in de keuken door?

Meestal ben ik er alleen om te koken, dus ik denk een uurtje per dag?

Spinach, chicken & pomegranate salad

763. In wie herkende je jezelf onlangs?

In een verhaal van een jongetje, dat meedeed aan een talentenjacht. Ik kon me goed vinden in zijn verhaal van dat hij gepest is.

764. Ben je impulsief?

Nee, totaal niet. Ik denk altijd goed na voor ik iets doe en ik doe nooit dingen ‘zomaar.’

765. Voor wie schaamde je je pasgeleden?

Voor een goede vriend van me die zich echt debiel gedroeg in de sportschool, haha.

766. Kun je bevriend zijn met iemand van het andere geslacht?

100% zeker! Ik heb zelf ook vele jongensvrienden. Ik vind ze gezelliger, stoerder en ik skateboard en boks graag met ze. Dus ja, het kan zeker.

767. Heb je een lach die je alleen gebruikt voor foto’s?

Nee, ik houd geeneens van foto’s. Het is meestal zo’n ‘verplicht lachen’ lachje.

Yellow Plush Toy

768. Wie bel je als eerste als je goed nieuws hebt?

Sowieso altijd eerst mijn ouders!

769. Wat zou je doen als je geen verantwoordelijkheden meer had?

Lekker alles rustig aandoen, veel schrijven en doen wat ik leuk vind zonder dat anderen zich er constant mee bemoeien omdat zij liever avonturen beleven en mij daarin willen betrekken.

770. Vind je jezelf aantrekkelijk?

Nee, aantrekkelijk niet. Ik ben wel tevreden met mezelf, maar ik vind mezelf niet aantrekkelijk. Dat moeten de mannen maar beslissen 😉

771. Van wie raakte je onlangs enorm onder de indruk?

Van een man die een heldhaftige daad had verricht om een hondje te redden die bijna in een afgrond viel, met gevaar voor eigen leven.

772. Ben je een goed rolmodel?

Ik denk het wel. Ik ben creatief, een doorzetter en ik heb veel kennis. Ik ben zeker geen slechte invloed want ik drink en rook niet en gebruik niets.

773. Welke traditie is overschat?

Alle tradities? Haha, ik heb geen idee. Ik volg geen tradities en doe er ook niet aan mee.

774. Pak je je cadeautjes altijd mooi in?

Ik vind het wel leuk om het een beetje in te pakken zoals ze dat altijd in de winkels doen, maar ik ga er geen toefjes en frutsels opplakken. Dat gaat me net weer een beetje te ver.

775. Wat vind je van het koningshuis?

Ik ken ze natuurlijk niet persoonlijk, maar ik heb er helemaal geen problemen mee. Het lijken me aardige, leuke mensen met een hart voor hun land.

776. Welk cijfer zou je je leven geven?

Een 7? Ik zou het leuker vinden als ik me nog meer met schrijven bezig kon houden en ik kan niet wachten tot ik eindelijk een diploma heb.

Person Standing on Concrete Pavement With Left Foot on Skateboard during Sunset

777. Maak je makkelijk contact met anderen?

Wat is makkelijk? Ik stap niet zo snel op mensen af omdat ik een beetje een bepaalde soort op zoek. Een beetje de hippe, stoere mensen, met skateboards en zo. Maar die vindt je niet gewoon op straat, die moet je elders zoeken op plaatsen waar je die tegenkomt. Maar als ik eenmaal met iemand babbel, dan kan ik zeker wel een paar uur rond kletsen.

778. Wanneer heb je voor het laatst iets nieuws geleerd?

Op school, tijdens marketing. Je leert hier altijd nieuwe dingen.

779. Hoe hoog is het muurtje om je hart?

Ik geloof niet heel hoog. Ik heb nog nooit liefdesverdriet gehad en ik vind jongens best snel leuk. Op dit moment ben ik verliefd op een jongen ^^

780. Doe je weleens dingen tegen je zin?

Nee, meestal niet. Als ik echt niet wil, dan doe ik het niet. Ik wil mezelf niet een rotdag bezorgen omdat ik een ander de zin moet geven. Maar als het echt niet anders kan, dan zul je toch wel moeten.

781. In welk boek had je graag een rol willen spelen?

In mijn eigen boek. Klinkt dat cliché? Ik ben echt trots op mijn verhaal en ik heb een aantal dingen ook wel vanuit mijn oogpunt geschreven. Dus ik zou graag een rol spelen in mijn eigen boeken.

blur, blurred, book

782. Ben je ondernemend?

Ja, ik vind het heel leuk om dingen te organiseren zoals een dagje uit, een spellenmiddag of een filmavondje.

783. Kom je altijd te vroeg, te laat of op tijd?

Ik ben altijd te vroeg en dus ook altijd op tijd. Ik ben nog nooit te laat gekomen omdat ik altijd ruim van tevoren vertrek, aangezien je nooit weet wat je onderweg allemaal tegenkomt.

784. Hoe zorg je voor orde in je hoofd?

Op tijd gaan slapen, belangrijke dingen opschrijven om ervoor te zorgen dat ik ze niet vergeet en gewoon praten over dingen als ik daar behoefte aan heb.

Vraag van de dag: In welk boek had jij graag een rol willen spelen?

Ik hoop dat je dit deel leuk vond ^^

Liefs, Demi ❤

14 gedachten over “1000 vragen aan jezelf #28

Een reactie plaatsen

