Challenge

30 Day Blog Challenge #28

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 28 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Vijf leuke YouTube filmpjes

Ik ben verslaafd aan YouTube (oké, dat is misschien wat overdreven), en ik kijk het dus heel erg graag. Ik heb nu niet echt vijf favoriete filmpjes, maar wel favoriete YouTubers uiteraard. Maar ik kijk wel geregeld naar bepaalde soorten filmpjes, maar of het echt mijn favorieten zijn weet ik niet. Wel zijn het filmpjes met een bepaald onderwerp van wat ik vaak op zoek.

  1. Kattenfilmpjes
  1. Lyrics pranks
  1. Parody’s
  1. Challenges
  1. Herkenbare lijstjes

Kijk jij dit soort filmpjes ook? Of juist niet? 

Liefs, Demi ❤

12 gedachten over “30 Day Blog Challenge #28

Een reactie plaatsen

